Bryan Herta chce zkusit Indianapolis 500

Herta, Bryan
Herta, Bryan, foto: IndyCar Media
iM3 23. prosince 2009 09:53
Sdílej:

Bývalý pilot série IndyCar Bryan Herta pomýšlí na účast v nadcházejícím ročníku Indianapolis 500. Do slavného závodu by ale nenastoupil coby jezdec, ale majitel týmu.

Američan Herta zformoval na začátku letošního roku tým Bryan Herta Autosport a pravidelně se zúčastňoval závodů série Indy Lights. Celou dobu spolupracoval s týmem Vision Racing. Jejich cesty se ale po sezóně rozešly. Bryan Herta se osamostatnil a přestěhoval do nových prostor v Indianapolis, které několik let využíval tým Fernandez Racing.

Bryan Herta s kolegou spolumajitelem Stevem Neweyem berou Indianapolis 500 vážně, přihlášku podali dokonce už letos, ale z důvodu nedostatku financí program ztroskotal.

„Stěhování do nových prostor je logickým krokem k rozšíření našich možností,“ uvedl Newey. „Těším se na rok 2010, chceme být konkurenceschopní.“

A jaké jsou tedy plány na příští sezónu? „Budeme závodit v seriálu IndyLights a zkusíme nasadit jeden vůz do závodu Indianapolis 500.“

Barvy stáje Bryan Herta Autosport hájil v letošní sezóně Daniel Herrington, v konečném pořadí šampionátu skončil na sedmém místě s jedním vítězstvím na kontě.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?