Bývalý pilot série IndyCar Bryan Herta pomýšlí na účast v nadcházejícím ročníku Indianapolis 500. Do slavného závodu by ale nenastoupil coby jezdec, ale majitel týmu.
Američan Herta zformoval na začátku letošního roku tým Bryan Herta Autosport a pravidelně se zúčastňoval závodů série Indy Lights. Celou dobu spolupracoval s týmem Vision Racing. Jejich cesty se ale po sezóně rozešly. Bryan Herta se osamostatnil a přestěhoval do nových prostor v Indianapolis, které několik let využíval tým Fernandez Racing.
Bryan Herta s kolegou spolumajitelem Stevem Neweyem berou Indianapolis 500 vážně, přihlášku podali dokonce už letos, ale z důvodu nedostatku financí program ztroskotal.
„Stěhování do nových prostor je logickým krokem k rozšíření našich možností,“ uvedl Newey. „Těším se na rok 2010, chceme být konkurenceschopní.“
A jaké jsou tedy plány na příští sezónu? „Budeme závodit v seriálu IndyLights a zkusíme nasadit jeden vůz do závodu Indianapolis 500.“
Barvy stáje Bryan Herta Autosport hájil v letošní sezóně Daniel Herrington, v konečném pořadí šampionátu skončil na sedmém místě s jedním vítězstvím na kontě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?