Bývalý pilot série IndyCar Bryan Herta pomýšlí na účast v nadcházejícím ročníku Indianapolis 500. Do slavného závodu by ale nenastoupil coby jezdec, ale majitel týmu.
Američan Herta zformoval na začátku letošního roku tým Bryan Herta Autosport a pravidelně se zúčastňoval závodů série Indy Lights. Celou dobu spolupracoval s týmem Vision Racing. Jejich cesty se ale po sezóně rozešly. Bryan Herta se osamostatnil a přestěhoval do nových prostor v Indianapolis, které několik let využíval tým Fernandez Racing.
Bryan Herta s kolegou spolumajitelem Stevem Neweyem berou Indianapolis 500 vážně, přihlášku podali dokonce už letos, ale z důvodu nedostatku financí program ztroskotal.
„Stěhování do nových prostor je logickým krokem k rozšíření našich možností,“ uvedl Newey. „Těším se na rok 2010, chceme být konkurenceschopní.“
A jaké jsou tedy plány na příští sezónu? „Budeme závodit v seriálu IndyLights a zkusíme nasadit jeden vůz do závodu Indianapolis 500.“
Barvy stáje Bryan Herta Autosport hájil v letošní sezóně Daniel Herrington, v konečném pořadí šampionátu skončil na sedmém místě s jedním vítězstvím na kontě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?