Milka Duno následuje kolegyni Danicu Patrick a rozšiřuje své priority. Tento týden bude na oválu Daytona International Speedway testovat vůz stock car série ARCA. Milka Duno, která má za sebou tři roky v IndyCar tak chce zkusit štěstí i v těžkopádných vozech.
Duno usedne do vozu Toyota ve dnech 18. – 20. prosince. Ve stejný den se bude na dráze pohybovat i Patrick.
„Je to pro mě nová výzva, těším se na to,“ uvedla Duno, která je v IndyCar kvůli své nízké konkurenceschopnosti většině divákům pro smích. „Vím, že to nebude jednoduché, ale jsem připravená.“
„Mým cílem bylo závodit v monopostech a zúčastnit se Indianapolis 500,“ pokračovala Duno se zkušenostmi ze sportovních vozů. „V IndyCar závodím tři roky a letos jsme se rozhodla nepromarnit příležitost usednout za volant vozu stock car.“
Testovat bude s týmem Braun Racing. Majitel Todd Braun založil stáj v roce 2002, po okamžitých úspěších v ARCA rozšířil pole působnosti i do série Nationwide. „Když jsem Milku poprvé potkal, projevil jsem o ní zájem,“ řekl Braun. „Zájem byl oboustranný. Diskutovali jsme o možnosti NASCAR, kvůli čemuž si musí každý jezdec projít minimálně testy ARCA.“
„Milka je velmi talentovaná a má z zkušenosti. Závodila ve sportovních vozech i monopostem, dalším krokem jsou automobily stock car,“ uvedl Braun.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?