Milka Duno následuje kolegyni Danicu Patrick a rozšiřuje své priority. Tento týden bude na oválu Daytona International Speedway testovat vůz stock car série ARCA. Milka Duno, která má za sebou tři roky v IndyCar tak chce zkusit štěstí i v těžkopádných vozech.
Duno usedne do vozu Toyota ve dnech 18. – 20. prosince. Ve stejný den se bude na dráze pohybovat i Patrick.
„Je to pro mě nová výzva, těším se na to,“ uvedla Duno, která je v IndyCar kvůli své nízké konkurenceschopnosti většině divákům pro smích. „Vím, že to nebude jednoduché, ale jsem připravená.“
„Mým cílem bylo závodit v monopostech a zúčastnit se Indianapolis 500,“ pokračovala Duno se zkušenostmi ze sportovních vozů. „V IndyCar závodím tři roky a letos jsme se rozhodla nepromarnit příležitost usednout za volant vozu stock car.“
Testovat bude s týmem Braun Racing. Majitel Todd Braun založil stáj v roce 2002, po okamžitých úspěších v ARCA rozšířil pole působnosti i do série Nationwide. „Když jsem Milku poprvé potkal, projevil jsem o ní zájem,“ řekl Braun. „Zájem byl oboustranný. Diskutovali jsme o možnosti NASCAR, kvůli čemuž si musí každý jezdec projít minimálně testy ARCA.“
„Milka je velmi talentovaná a má z zkušenosti. Závodila ve sportovních vozech i monopostem, dalším krokem jsou automobily stock car,“ uvedl Braun.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.