Milka Duno následuje kolegyni Danicu Patrick a rozšiřuje své priority. Tento týden bude na oválu Daytona International Speedway testovat vůz stock car série ARCA. Milka Duno, která má za sebou tři roky v IndyCar tak chce zkusit štěstí i v těžkopádných vozech.
Duno usedne do vozu Toyota ve dnech 18. – 20. prosince. Ve stejný den se bude na dráze pohybovat i Patrick.
„Je to pro mě nová výzva, těším se na to,“ uvedla Duno, která je v IndyCar kvůli své nízké konkurenceschopnosti většině divákům pro smích. „Vím, že to nebude jednoduché, ale jsem připravená.“
„Mým cílem bylo závodit v monopostech a zúčastnit se Indianapolis 500,“ pokračovala Duno se zkušenostmi ze sportovních vozů. „V IndyCar závodím tři roky a letos jsme se rozhodla nepromarnit příležitost usednout za volant vozu stock car.“
Testovat bude s týmem Braun Racing. Majitel Todd Braun založil stáj v roce 2002, po okamžitých úspěších v ARCA rozšířil pole působnosti i do série Nationwide. „Když jsem Milku poprvé potkal, projevil jsem o ní zájem,“ řekl Braun. „Zájem byl oboustranný. Diskutovali jsme o možnosti NASCAR, kvůli čemuž si musí každý jezdec projít minimálně testy ARCA.“
„Milka je velmi talentovaná a má z zkušenosti. Závodila ve sportovních vozech i monopostem, dalším krokem jsou automobily stock car,“ uvedl Braun.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.