Milka Duno následuje kolegyni Danicu Patrick a rozšiřuje své priority. Tento týden bude na oválu Daytona International Speedway testovat vůz stock car série ARCA. Milka Duno, která má za sebou tři roky v IndyCar tak chce zkusit štěstí i v těžkopádných vozech.
Duno usedne do vozu Toyota ve dnech 18. – 20. prosince. Ve stejný den se bude na dráze pohybovat i Patrick.
„Je to pro mě nová výzva, těším se na to,“ uvedla Duno, která je v IndyCar kvůli své nízké konkurenceschopnosti většině divákům pro smích. „Vím, že to nebude jednoduché, ale jsem připravená.“
„Mým cílem bylo závodit v monopostech a zúčastnit se Indianapolis 500,“ pokračovala Duno se zkušenostmi ze sportovních vozů. „V IndyCar závodím tři roky a letos jsme se rozhodla nepromarnit příležitost usednout za volant vozu stock car.“
Testovat bude s týmem Braun Racing. Majitel Todd Braun založil stáj v roce 2002, po okamžitých úspěších v ARCA rozšířil pole působnosti i do série Nationwide. „Když jsem Milku poprvé potkal, projevil jsem o ní zájem,“ řekl Braun. „Zájem byl oboustranný. Diskutovali jsme o možnosti NASCAR, kvůli čemuž si musí každý jezdec projít minimálně testy ARCA.“
„Milka je velmi talentovaná a má z zkušenosti. Závodila ve sportovních vozech i monopostem, dalším krokem jsou automobily stock car,“ uvedl Braun.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?