Nelson Philippe utrpěl při srpnovém tréninku na okruhu Infineon Raceway mnohačetná zranění a na rozdíl od Willa Powera, který byl do incidentu taktéž zapleten, jeho rekonvalescence nadále trvá. Philippe tak možná zkusí uspět jako manager jezdců.
Francouzský pilot měl v roce 2009 absolvovat několik závodů ve stáji Conquest Racing. Nicméně ošklivá zranění, při níž si zlomil pravou nohu, utrpěl vlasovou zlomeninu levého lýtka a zlomeniny levého chodidla, se nehojí rychlostí světla a doktoři mu zatím nedali oficiální zelenou k řízení závodních automobilů.
Možná proto Philippe zkouší cestu manažera jezdců, minulý týden oslovil soutěžáckého a motocyklového závodníka Travise Pastranu a nabídl mu pomoc při shánění testovacích jízd v sérii IndyCar.
Podle Philippe je Travis Pastrana tou pravou ikonou motosportu, která by mohla IndyCar pomoci.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?