Nelson Philippe utrpěl při srpnovém tréninku na okruhu Infineon Raceway mnohačetná zranění a na rozdíl od Willa Powera, který byl do incidentu taktéž zapleten, jeho rekonvalescence nadále trvá. Philippe tak možná zkusí uspět jako manager jezdců.
Francouzský pilot měl v roce 2009 absolvovat několik závodů ve stáji Conquest Racing. Nicméně ošklivá zranění, při níž si zlomil pravou nohu, utrpěl vlasovou zlomeninu levého lýtka a zlomeniny levého chodidla, se nehojí rychlostí světla a doktoři mu zatím nedali oficiální zelenou k řízení závodních automobilů.
Možná proto Philippe zkouší cestu manažera jezdců, minulý týden oslovil soutěžáckého a motocyklového závodníka Travise Pastranu a nabídl mu pomoc při shánění testovacích jízd v sérii IndyCar.
Podle Philippe je Travis Pastrana tou pravou ikonou motosportu, která by mohla IndyCar pomoci.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?