Mutoh je před domácími fanoušky zklamán

Mutoh, Hideki
Mutoh, Hideki, foto: IndyCar Media
iM3 20. září 2009 20:21
Sdílej:

ANDRETTI GREEN RACING - REVIEW; Patrick a Andretti přivezli týmu uspokojivý výsledek a s umístěním v TOP10 mohou být spokojeni. Naopak Kanaan s Mutohem, kteří startovali až z posledních pozic, museli zabojovat, aby postoupili o několik pozici vpřed.

Danica Patrick, 6. Náš vůz byl opravdu silný, ale ne natolik, abychom mohli obhájit loňské prvenství. Mohla jsem svést pěkný souboj s Mariem Moraesem, ale zasekla jsem se v provozu a už nebyla schopna bojovat o další pozici. Šesté místo je solidním úspěchem. Marco Andretti, 7. Dnešek nebyl špatný, obzvlášť pokud uvážíme čtrnáctou pozici na startu. Pokud bychom se kvalifikovali lépe, závod by probíhal o něco jednodušeji, naštěstí jsme byli schopni proplétat se provozem a dojet v TOP10. Kdyby poslední žlutá fáze nastala o několik kol později, měli bychom šanci na lepší pozici, ale na výjezdy pace caru nemůžeme spoléhat. Tony Kanaan, 11. Start z posledního místa byl velmi obtížný. Udělali jsme maximum, ale závod byl extrémně náročný a těžko se předjíždělo. Posun z posledního místa na jedenácté je dobrým výsledkem, ale čekali jsme víc. Hideki Mutoh, 14. Jsem zklamaný, v kvalifikaci jsem se při havárii zranil a přestože jsme odvedl své maximum, stačilo to pouze na čtrnácté místo. Musím poděkovat všem fanouškům za podporu a zároveň se jim omluvit za nijak oslnivý výkon v závodě. Během žluté fáze jsem viděl fanoušky, jak mávají vlajkami, což mi dodalo energii a uvědomil jsem si, jaké štěstí mám, že mě podporují takoví lidé.
Témata:
AGR
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?