Čtyři otázky pro Danicu Patrick

Patrick, Danica
Patrick, Danica, foto: IndyCar Media
iM3 17. června 2009 17:29
Sdílej:

Na piloty série IndyCar nyní čekají dlouhé čtyři týdny závodění v kuse. Podniky v Iowě a Richmondu uzavřou dlouhou sérii závodů na oválech předají žezlo klasickým okruhům. Danica Patrick nadcházejícíc závody charakterizovala a mimo jiné odpovídala i na otázku ohledně své budoucnosti.

Můžete nám popsat váš skvělý start do sezóny a sérii dojezdů do cíle v první desítce? Jak říkám každý rok, vždy je dobré odstartovat sezónu co nejlépe. Výsledky se sečítají a každý bod je výhodou. Je pěkné, že se nám daří. Bylo by lepší, kdybychom dojeli i úvodní závod v St. Petersburgu a měli víc bodů, ale každý minimálně jednou odstoupí. Teď nás čekají čtyři týdny závodů. Můžete je charakterizovat? Tento víkend jedeme do Iowy. Bude to velmi náročný závod, v minulosti se zde hodně špatně předjíždělo, protože si každý držel vnitřní stopu. Loni se situace trochu zlepšila, ale předjetí soupeře zůstává nadále obtížné. Richmond je podobný jako Iowa, jde o stejný typ závodu a předjíždění je zde ještě náročnější. Naštěstí i zde se odehrávají souboje bok po boku. Nejdůležitější je na Richmondu kvalifikace. Potom odjíždíme do Watkins Glen, na místo, kde se mi zatím příliš nedařilo. Minulý týden jsme tam testovali, trochu se zlepšili a snad v tom budeme i pokračovat. Do Watkins Glen se rozhodně těším. Pak nás čeká Toronto. Mít tento závod v kalendáři je úžasné a jsem na něj zvědavá. Kanadští fanoušci jsou jedineční pro svou lásku k motosportu. Velkou otázkou je váš kontrakt, který letos končí. Protože se vám vede zatím nejlépe v kariéře, mění to vaši situaci? Už jste dostala nějaké nabídky? V současné době jde pouze o sbírání informací a hledání nejvhodnější varianty. Rozhodně to budeme ještě probírat. Stáj Andretti Green vám prý nabídla prodloužení smlouvy. Rozhodně jsme spolu sžití. Letos mám nového inženýra Eddieho Jonese a velmi si rozumíme. Můj tým je perfektní a prožíváme bezvadné období. Spolupracujeme spolu a máme výsledky. Takže jsem v situaci, kdy se nám daří a všechno vypadá dobře, a takové prostředí nechcete ztratit. Teď jen uvidíme jak se věci vyvinou. Jaký je váš současní cíl? Myslím, že nejpodstatnější je dostat se do pozice, ze které budu moci vyhrávat závody a být konkurenceschopná. To je ta nejdůležitější věc.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?