Čtyři otázky pro Danicu Patrick

Patrick, Danica
Patrick, Danica, foto: IndyCar Media
iM3 17. června 2009 17:29
Sdílej:

Na piloty série IndyCar nyní čekají dlouhé čtyři týdny závodění v kuse. Podniky v Iowě a Richmondu uzavřou dlouhou sérii závodů na oválech předají žezlo klasickým okruhům. Danica Patrick nadcházejícíc závody charakterizovala a mimo jiné odpovídala i na otázku ohledně své budoucnosti.

Můžete nám popsat váš skvělý start do sezóny a sérii dojezdů do cíle v první desítce? Jak říkám každý rok, vždy je dobré odstartovat sezónu co nejlépe. Výsledky se sečítají a každý bod je výhodou. Je pěkné, že se nám daří. Bylo by lepší, kdybychom dojeli i úvodní závod v St. Petersburgu a měli víc bodů, ale každý minimálně jednou odstoupí. Teď nás čekají čtyři týdny závodů. Můžete je charakterizovat? Tento víkend jedeme do Iowy. Bude to velmi náročný závod, v minulosti se zde hodně špatně předjíždělo, protože si každý držel vnitřní stopu. Loni se situace trochu zlepšila, ale předjetí soupeře zůstává nadále obtížné. Richmond je podobný jako Iowa, jde o stejný typ závodu a předjíždění je zde ještě náročnější. Naštěstí i zde se odehrávají souboje bok po boku. Nejdůležitější je na Richmondu kvalifikace. Potom odjíždíme do Watkins Glen, na místo, kde se mi zatím příliš nedařilo. Minulý týden jsme tam testovali, trochu se zlepšili a snad v tom budeme i pokračovat. Do Watkins Glen se rozhodně těším. Pak nás čeká Toronto. Mít tento závod v kalendáři je úžasné a jsem na něj zvědavá. Kanadští fanoušci jsou jedineční pro svou lásku k motosportu. Velkou otázkou je váš kontrakt, který letos končí. Protože se vám vede zatím nejlépe v kariéře, mění to vaši situaci? Už jste dostala nějaké nabídky? V současné době jde pouze o sbírání informací a hledání nejvhodnější varianty. Rozhodně to budeme ještě probírat. Stáj Andretti Green vám prý nabídla prodloužení smlouvy. Rozhodně jsme spolu sžití. Letos mám nového inženýra Eddieho Jonese a velmi si rozumíme. Můj tým je perfektní a prožíváme bezvadné období. Spolupracujeme spolu a máme výsledky. Takže jsem v situaci, kdy se nám daří a všechno vypadá dobře, a takové prostředí nechcete ztratit. Teď jen uvidíme jak se věci vyvinou. Jaký je váš současní cíl? Myslím, že nejpodstatnější je dostat se do pozice, ze které budu moci vyhrávat závody a být konkurenceschopná. To je ta nejdůležitější věc.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.