Bobby Rahal shání peníze na start v IndyCar

Rahal, Bobby
Rahal, Bobby, foto: IndyCar Media
iM3 18. února 2009 21:40
Sdílej:

S týmem Bobbyho Rahal to vypadá bledě. Vlastně už dnes je velmi pravděpodobné, že kompletní sezóny IndyCar se tým Rahal Letterman Racing nezúčastní. Důvod? Chybějí peníze, hlavní sponzor Ethanol dal motosportu sbohem a trojnásobného šampióna nechal na holičkách.

Rahal Letterman Racing oslavil v IndyCar dvě prvenství. V roce 2004 zazářil na slavné pětistovce v Indianapolis, loni pohár pro vítěze převzal Ryan Hunter-Reay ve Watkins Glen. I přes nedávný úspěch se každý zdráhá hodit týmu záchranný kruh. Samozřejmě vedení stáje nadále usiluje o nalákání sponzorů a zajištění rozpočtu na kompletní sezónu, ale boj je to těžký a dlouhý. „To ovšem neznamená, že to vzdáváme,“ hodnotil situaci Rahal. „Pokračujeme v hledání sponzora pro rok 2009 a závod v Indianapolis, pořád máme ještě trochu času,“ pokračoval Rahal, jenž spojí síly alespoň s týmem Andersen Racing v sérii Indy Lights. „Řekněme si to na rovinu, v dnešní ekonomické situaci se lidé ostražitě starají o své peníze. Celkové prostřední není pozitivní a my tím trpíme taktéž,“ uváděl Rahal věci na pravou míru. Prozatím bez práce je tak i dvorní jezdec Ryan Hunter-Reay. Jeho jméno se velmi často skloňovalo s týmem Penske, kde měl nahradit Helia Castronevese, ale souboj o jednu z nejlepších sedaček prohrál s Willem Powerem.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?