MAĎARSKO - KVALIFIKACE; Romain Grosjean zvládl přípravu a samotnou kvalifikační bitvu o postavení na startu zítřejšího prvního závodu nejlépe. Jeho soupeřům v boji o titul Sennovi a lídrovi šampionátu Pantanovi se naopak nedařilo.
Ranní trénink vyhrál nejlepším časem Zuber z týmu Piquet Sports, který byl nakonec odpoledne Francouzovi nejblíže a zítra bude startovat z první řady. Jen o dvě tisíciny prohrál se Zuberem di Grassi a postaví se na třetí místo startovního roštu. Ve druhé řadě ho doplní překvapivě jeho týmový kolega ze stáje Campos Petrov.
Chandhok měl dlouhou dobu nakročeno k úspěšné kvalifikaci a patřilo mu provizorní druhé místo. V samotném závěru se ale zlepšit nedokázal a klesl na pátou příčku. Šestý čas zajel Conway.
Až sedmé místo na roštu zbylo pro lídra seriálu Pantana, hned za ním bude startovat další uchazeč o celkové prvenství Bruno Senna. Oba byli o téměř polovinu vteřiny na kolo pomalejší.
Pastor Maldonado v ranním tréninku havaroval natolik vážně, že vůz nebyli mechanici schopni do kvalifikace opravit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?