MAĎARSKO - KVALIFIKACE; Romain Grosjean zvládl přípravu a samotnou kvalifikační bitvu o postavení na startu zítřejšího prvního závodu nejlépe. Jeho soupeřům v boji o titul Sennovi a lídrovi šampionátu Pantanovi se naopak nedařilo.
Ranní trénink vyhrál nejlepším časem Zuber z týmu Piquet Sports, který byl nakonec odpoledne Francouzovi nejblíže a zítra bude startovat z první řady. Jen o dvě tisíciny prohrál se Zuberem di Grassi a postaví se na třetí místo startovního roštu. Ve druhé řadě ho doplní překvapivě jeho týmový kolega ze stáje Campos Petrov.
Chandhok měl dlouhou dobu nakročeno k úspěšné kvalifikaci a patřilo mu provizorní druhé místo. V samotném závěru se ale zlepšit nedokázal a klesl na pátou příčku. Šestý čas zajel Conway.
Až sedmé místo na roštu zbylo pro lídra seriálu Pantana, hned za ním bude startovat další uchazeč o celkové prvenství Bruno Senna. Oba byli o téměř polovinu vteřiny na kolo pomalejší.
Pastor Maldonado v ranním tréninku havaroval natolik vážně, že vůz nebyli mechanici schopni do kvalifikace opravit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?