NĚMECKO - KVALIFIKACE; Giorgio Pantano už před zahájením víkendu předeslal, že je Hockenheimring jeho oblíbenou dráhou. V dnešní kvalifikaci suverénním vítězstvím potvrdil, že je zde nejen spokojený, ale i zatraceně rychlý.
Kvalifikační duel pro sebe rozhodl Pantano v souboji s Grosjeanem, jenž v rozhodující chvíli nejprve chyboval a poté zlepšený čas na Itala nestačil. Francouz ztratil téměř 3 desetiny vteřiny!
Druhou řadu zítřejšího startovního roštu obsadí Zuber a Buemi, třetí di Grassi a Senna. Především pro mladého Brazilce je ukončení jeho série pole position dnešní šestou pozicí zklamáním.
Ve startovním poli došlo k další změně jezdeckého složení. Za přední stáj ART nastoupil místo nevýrazného Filippiho Japonec se zkušeností z F1 Sakon Yamamoto. Naopak Luca Filippi nahradil Buurmana u týmu Arden.
Pro zítřejší závod, jenž je naplánován na 16. hodinu, je předpovídán déšť.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.