Boss tímu iSport International je presvedčený, že jeho zverenec Bruno Senna sa už čoskoro stane regulérnym pilotom Formule 1. Mladému Brazílčanovi rýchlosť ani talent nechýbajú a ohlasy, že by sa mohol pokúsiť o súťaženie v kráľovskej motoristickej disciplíne silnejú.
23-ročný Bruno sa však nechce spoliehať len na slávu zvučného priezviska, vlastnými silami chce dokázať, čo sa v ňom skrýva. Tohtoročná skúsenosť s Nelsinhom Piquetom signalizuje, že úspechy rodičov alebo príbuznych automatické výsledky nezaručujú.
Napriek všetkým možným úskaliam a hrozbám považuje šéf stajne iSport International Bruna za mimoriadne schopného pilota. Senna sa momentálne nachádza na 2. mieste v priebežnom hodnotení a stráca 11 bodov na vedúceho Pantana.
"Vidím pred ním svetlú budúcnosť. Verím tomu, že na konci roka bude na Formulu 1 plne pripravený. Osobne by ma prekvapilo, ak by sa z neho časom nevyvinul veľmi, veľmi úspešný pretekár," vyslovil svoj názor Paul Jackson, šéf iSport International.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?