FRANCIE - KVALIFIKACE; Bruno Senna se stal hrdinou dnešní podvečerní kvalifikace. Nejprve získal pole position a vteřinu nato rozbil svůj vůz na kousky. V první řadě ho zítra doplní domácí hrdina Grosjean.
V roce 1991 bojoval Ayrton Senna na okruhu Magny-Cours o pole position s McLarenem a legendárně využil skoku přes obrubníky k tomu, aby triumfoval.
Stejný kousek dnes jako přes kopírovací papír zopakoval jeho synovec Bruno, jenž také vybojoval první místo na startu a dva body do celkového hodnocení.
"Raději bych projel šikanu správně a se čtyřmi koly, vůz je hodně poškozený a zaplatím chlapům pivo, jestli ho dají přes noc zase dohromady," uvedl na tiskové konferenci Brazilec, jenž překonal favorizovaného domácího Grosjeana o 37 tisícin vteřiny.
Boj o pole position byl vůbec velmi těsný, vždyť třetí Pantano ztratil jen 51 tisícin vteřiny! Ve druhé řadě stane vedle Itala další favorit závod Rakušan Zuber.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?