FRANCIE - KVALIFIKACE; Bruno Senna se stal hrdinou dnešní podvečerní kvalifikace. Nejprve získal pole position a vteřinu nato rozbil svůj vůz na kousky. V první řadě ho zítra doplní domácí hrdina Grosjean.
V roce 1991 bojoval Ayrton Senna na okruhu Magny-Cours o pole position s McLarenem a legendárně využil skoku přes obrubníky k tomu, aby triumfoval.
Stejný kousek dnes jako přes kopírovací papír zopakoval jeho synovec Bruno, jenž také vybojoval první místo na startu a dva body do celkového hodnocení.
"Raději bych projel šikanu správně a se čtyřmi koly, vůz je hodně poškozený a zaplatím chlapům pivo, jestli ho dají přes noc zase dohromady," uvedl na tiskové konferenci Brazilec, jenž překonal favorizovaného domácího Grosjeana o 37 tisícin vteřiny.
Boj o pole position byl vůbec velmi těsný, vždyť třetí Pantano ztratil jen 51 tisícin vteřiny! Ve druhé řadě stane vedle Itala další favorit závod Rakušan Zuber.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?