FRANCIE - KVALIFIKACE; Bruno Senna se stal hrdinou dnešní podvečerní kvalifikace. Nejprve získal pole position a vteřinu nato rozbil svůj vůz na kousky. V první řadě ho zítra doplní domácí hrdina Grosjean.
V roce 1991 bojoval Ayrton Senna na okruhu Magny-Cours o pole position s McLarenem a legendárně využil skoku přes obrubníky k tomu, aby triumfoval.
Stejný kousek dnes jako přes kopírovací papír zopakoval jeho synovec Bruno, jenž také vybojoval první místo na startu a dva body do celkového hodnocení.
"Raději bych projel šikanu správně a se čtyřmi koly, vůz je hodně poškozený a zaplatím chlapům pivo, jestli ho dají přes noc zase dohromady," uvedl na tiskové konferenci Brazilec, jenž překonal favorizovaného domácího Grosjeana o 37 tisícin vteřiny.
Boj o pole position byl vůbec velmi těsný, vždyť třetí Pantano ztratil jen 51 tisícin vteřiny! Ve druhé řadě stane vedle Itala další favorit závod Rakušan Zuber.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?