V šampionátu GP2 je střídání pilotů mezi jednotlivými stájemi běžnou záležitostí a ani letos tomu není jinak. Španělská stáj Campos oznámila angažmá zkušeného vicemistra sezony 2007 Lucase Di Grassiho.
Brazilec Di Grassi, současný testovací a náhradní jezdec stáje RenaultF1, vystřídá v Camposu kolegu z juniorského programu Renaultu Bena Hanleye, jemuž se v prvních třech podnicích nedařilo.
„Jsem moc rád, pro mne je to ideální příležitost, mohu znovu závodit a GP2 je nejblíže formuli 1," uvedl Di Grassi.
Hanley zůstává i nadále členem juniorky Renault a věří, že i přesto, že angažmá u Camposu nevyšlo dle společných představ, najde se pro něj závodní sedačka v jiné stáji startující v GP2.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?