V šampionátu GP2 je střídání pilotů mezi jednotlivými stájemi běžnou záležitostí a ani letos tomu není jinak. Španělská stáj Campos oznámila angažmá zkušeného vicemistra sezony 2007 Lucase Di Grassiho.
Brazilec Di Grassi, současný testovací a náhradní jezdec stáje RenaultF1, vystřídá v Camposu kolegu z juniorského programu Renaultu Bena Hanleye, jemuž se v prvních třech podnicích nedařilo.
„Jsem moc rád, pro mne je to ideální příležitost, mohu znovu závodit a GP2 je nejblíže formuli 1," uvedl Di Grassi.
Hanley zůstává i nadále členem juniorky Renault a věří, že i přesto, že angažmá u Camposu nevyšlo dle společných představ, najde se pro něj závodní sedačka v jiné stáji startující v GP2.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?