V šampionátu GP2 je střídání pilotů mezi jednotlivými stájemi běžnou záležitostí a ani letos tomu není jinak. Španělská stáj Campos oznámila angažmá zkušeného vicemistra sezony 2007 Lucase Di Grassiho.
Brazilec Di Grassi, současný testovací a náhradní jezdec stáje RenaultF1, vystřídá v Camposu kolegu z juniorského programu Renaultu Bena Hanleye, jemuž se v prvních třech podnicích nedařilo.
„Jsem moc rád, pro mne je to ideální příležitost, mohu znovu závodit a GP2 je nejblíže formuli 1," uvedl Di Grassi.
Hanley zůstává i nadále členem juniorky Renault a věří, že i přesto, že angažmá u Camposu nevyšlo dle společných představ, najde se pro něj závodní sedačka v jiné stáji startující v GP2.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.