Série formulového mistrovství národů zveřejnila termínovou listinu jedenácti závodů, která však zdaleka není definitivní. Upřesnit budou muset organizátoři ještě jednu zemi a čtyři okruhy, Brno však po dvou letech v kalendáři není.
Šampionát odstartuje 21. září v italském Mugellu, odkud se přesune do holandského Zandvoortu. Třetí podnik bude hostit poprvé indonéský městský okruh v hlavním městě Jakarta. Následuje zastávka v malajském Sepangu a poslední závod v kalendářním roce 2008 se uskuteční 14. prosince v Číně, buď v Šanghaji nebo Šuhaji.
Druhá polovina šampionátu odstartuje 14. ledna na Novém Zélandu, následně se přemístí účastníci do Jižní Afriky a Mexika. Předposlední závod 29. března zatím nemá místo konání upřesněno, ale závěr sezony bude hostit znovu Evropa.
12. dubna nás čeká prémiový podnik na novém portugalském okruhu Algarve a finále proběhne 3. května ve Velké Británii. Pořádající okruh není dosud znám, ale vše nasvědčuje tomu, že se pojede v Brands Hatch.
21/9/2008 Mugello Italy 5/10/2008 Zandvoort Netherlands 9/11/2008 Jakarta Indonesia 23/11/2008 Sepang Malaysia 14/12/2008 TBA China 25/1/2009 Taupo New Zealand 22/2/2009 TBA South Africa 15/3/2009 Mexico City Mexico 29/3/2009 TBA TBA 12/4/2009 Algarve Portugal 3/5/2009 TBA Great Britain
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.