Rahal Letterman Racing 2008 Review

Hunter-Reay, Ryan
Hunter-Reay, Ryan, foto: IndyCar Media
iM3 21. března 2008 08:00
Sdílej:

SEASON PREVIEW: Bobby Rahal, hvězda bývalého šampionátu CART, bude v letošním roce nasazovat pouze jeden vůz pro Ryana Huntera-Reaye. Očekávání na nadcházející sezónu jsou velmi vysoké, vždyť nástup Huntera-Reaye ihned zvýšil produktivitu stáje.

V roce 2007 hájili barvy týmu Scott Sharp a Jeff Simmons. Druhý jmenovaný nedosahoval požadovaných výkonů a v polovině sezóny se poroučel. Na jeho místo byl dosazen Hunter-Reay. Najednou se začal Rahal Letterman Racing pohybovat na vyšších příčkách a o kvalitách amerického jezdce pochyb. Scott Sharp, služebně nejstarší pilot série IndyCar, na konci roku ukončil kariéru formulového jezdce a zaměřil se na závody GrandAm. BOBBY RAHAL - spolumajitel týmu Ryan náš tým v loňském roce opravdu oživil, obzvlášť na klasických okruzích. Těšíme se na naši spolupráci v kompletní sezóně IndyCar. On a tým se skvěle doplňovali a během testů spolu velmi tvrdě pracovali. Očekávám že Ryan a Ethanol Rahal Letterman Racing se v roce 2008 posunou vpřed. RYAN HUNTER-REAY Datum narození: 17. 12. 1980 Místo narození: Dallas, USA Bydliště: Boca Raton, USA Hlavním cílem je pódium a snad i vítězství. Musíme stavět na tom, co jsme dokázali loni. Máme velmi našlapanou konkurenci. Penske, Ganassi a Andretti budou silnější než kdy předtím. Ale pokud půjdeme cestou, kterou jsme si vybrali a udržíme si vzácnou chemii v týmu, nevidím důvod, proč bychom neměli dovézt nějaké slušné výsledky. Z pohledu šampionátu chci být pravidelně konkurenceschopný. Co se týče Indianapolis 500, často na tento závod myslím. Chováte se k němu úplně jinak, protože je nesmírně důležitý. Jste tu (v Indianapolis) celý měsíc, ten tlak je čím dál větší. Bude to zajímavé, hlavně když je to můj první rok. RAHAL LETTERMAN RACING Číslo vozu: 17 Manažer týmu: Scott Roembke Šéfinženýr: Neil Fife Šéfmechanik: Ricardo Nault 2007 REVIEW Starty: 34 Vítězství: 0 TOP 5: 3 TOP 10: 18 Pole-position: 1 Kol ve vedení: 21 Nejlepší pozice v závodě: 3 Dojezdů do cíle: 28
Témata:
RLR
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.