ZHUHAI - 3. TRÉNING: Počas nočnej prípravy vynaložili najväčšie úsilie mechanici pochádzajúci z tímu galského kohúta, čo napokon vyústilo najlepším časom sobotného ranného tréningu.
Loic Duval mal pred kvalifikačným súbojom najväčší dôvod na radosť, keď svojim časom 1:24.315 prekonal celé štartovné pole. Súboj bol opäť veľmi tesný, čo dokazovalo aj druhé prekvapivé umistnenie tímu USA. Jonathan Summerton stratil na víťaza záverečného tréningu iba 27 tisícin sekundy. Tretie miesto na radosť domáceho publika obsadil Číňan Cheng Cong Fu.
Český tím naopak na súperov oproti piatkovej príprave stratil, pretože viac než sekundová strata na francúzskeho lídra zaradila Tomáša Engeho až na pätnáste miesto.
Zhuhai - 3. tréning - 15.12.2007:
1 Francúzsko Loïc Duval 1'24.315 27 2 USA Jonathan Summerton 1'24.342 + 0.027 25 3 Čína Cheng Cong Fu 1'24.418 + 0.103 27 4 Kanada Robert Wickens 1'24.476 + 0.161 22 5 Švajčiarsko Neel Jani 1'24.583 + 0.268 22 6 Nemecko Michael Ammermüller 1'24.586 + 0.271 23 7 Veľká Británia Oliver Jarvis 1'24.644 + 0.329 30 8 Holandsko Jeroen Bleekemolen 1'24.800 + 0.485 23 9 Nový Zéland Jonny Reid 1'24.806 + 0.491 24 10 Brazília Sérgio Jimenez 1'24.930 + 0.615 17 11 India Narain Karthikeyan 1'25.130 + 0.815 25 12 Malajzia Alex Yoong 1'25.180 + 0.865 22 13 Austrália Ian Dyk 1'25.263 + 0.948 30 14 Taliansko Edoardo Piscopo 1'25.380 + 1.065 30 15 Česká Republika Tomáš Enge 1'25.437 + 1.122 25 16 Írsko Adam Carroll 1'25.442 + 1.127 20 17 Južná Afrika Adrian Zaugg 1'25.545 + 1.230 16 18 Libanon Chris Alajajian 1'25.718 + 1.403 29 19 Mexiko David Garza 1'25.742 + 1.427 26 20 Indonézia Satrio Hermanto 1'25.742 + 1.427 24 21 Portugalsko João Urbano 1'26.047 + 1.732 23 22 Pakistan Adam Khan 1'26.162 + 1.847 24
Foto: A1 Grand Prix Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?