Najmladší pilot, ktorý kedy štartoval a vyhral preteky v Champ Car sa po takmer sezónnej prestávke opäť objaví na pretekárskej trati.
Pred záverečným súbojom sezóny v Surfers Paradise a Mexico City sa tím Conquest Racing rozhodol zmeniť svoju iba jednočlennú jazdeckú zostavu a dal tak opäť šancu mladému Francúzovi hájiť modro-biele farby tímu namiesto doposiaľ jazdiaceho Jana Heylena. Nelson Philippe pretekal pod vedením Erica Bachelarta už v roku 2004 a 2005. Napriek tomu, že Philippe dosiahol svoje jediné víťazstvo práve v Austrálii až počas minuloročného pôsobenia v CTV-HVM Racing, na návrat do Conquestu sa teší.
Nelson Philippe: "Som šťastný z návratu a lepší čas než pred Surfers Paradise som si nemohol želať. Bude to náročné, pretože som tento rok bol mimo, ale myslím si, že teraz pred Austráliou a Mexikom je návrat najvhodnejší."
Eric Bachelart - šéf tímu Conquest Racing: "Pre Nelsona je v Champ Car Conquest Racing tým pravým miestom a teším sa z jeho návratu. Bol skvelým jazdcom počas trojročného pôsobenia v seriáli. Preto očakávame, že bude veľmi dobrý napriek tomu, že bol dlhšie mimo pretekárskej dráhy. Je skúsený a vie, ako vyhrať."
Foto: Photo by Dan Streck, USA LAT Photographic
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?