ZANDVOORT - 1. TRÉNINK; Úvodní trénink prvního závodu nové sezony na holandském pobřežním okruhu vyšel nejlépe týmu Francie.
Po nočním intenzivním dešti byla dráha mokrá a přestože se dvaadvacetičlenné startovní pole snažilo ideální stopu vysušit, neustálé mrholení tomu úspěšně bránilo.
S nepříznivými podmínkami se vypořádal dobře Mexičan Duran, který zaujal nejlepší pozici tabulky časů před Vietorisem z Německa.
V samém závěru zajel ale výborně Loic Duval v monopostu Francie a o 53 tisícin vteřiny překonal Mexičana.
Za třetím Německem následuje Jižní Afrika, Irsko s expilotem F1 Firmanem a domácí Holandsko zastoupené Bleekemolenem.
Za Českou republiku nastoupil Erik Janiš, který zajel po nepříliš nadějných výsledcích testů výborný devátý čas!
1. Loic Duval / Francie 1:46.618 2. Salvador Duran / Mexiko 1:46.671 + 0.053 3. C.Vietoris / Německo 1:47.232 + 0.614 4. Adrian Zaugg / Jižní Afrika 1:47.306 + 0.688 5. Ralph Firman / Irsko 1:47.560 + 0.942 6. J.Bleekemolen / Nizozemí 1:47.717 + 1.099 7. Neel Jani / Švýcarsko 1:47.953 + 1.335 8. Enrico Toccacelo / Itálie 1:48.019 + 1.401 9. Erik Janis / Česká republika 1:48.441 + 1.823 10. Oliver Jarvis / Velká Británie 1:48.584 + 1.966 11. Cheng Cong Fu / Čína 1:48.867 + 2.249 12. N.Karthikeyan / Indie 1:49.234 + 2.616 13. J.Hinchcliffe / Kanada 1:49.697 + 3.079 14. Ian Dyk / Austrálie 1:49.734 + 3.116 15. Chris Alajajian / Libanon 1:49.794 + 3.176 16. Sergio Jimenez / Brazílie 1:50.251 + 3.633 17. Jonny Reid / Nový Zéland 1:50.489 + 3.871 18. Joao Urbano / Portugalsko 1:51.181 + 4.563 19. Adam Khan / Pakistán 1:51.189 + 4.571 20. Alex Yoong / Malajsie 1:53.773 + 7.155 21. Buddy Rice / USA 1:54.884 + 8.266 22. Satrio Hermanto / Indonésie 1:55.851 + 9.233
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?