Český vůz v nových barvách představen i u nás

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: BPA sport marketing, a.s.
Pavel Stavebník 24. září 2007 16:57
Sdílej:

Poprvé v České republice, přímo v místě konání říjnového závodu, byla představena formule A1GP domácí reprezentace v nových barvách. Přítomen byl i výherce soutěže o ztvárnění designu, pan Radovan Horský.

Z rukou šéfa týmu Antonína Charouze a závodníka Erika Janiše převzal cenu pro vítěze – šek na 15 000 korun a VIP vstupenky na závod Škoda Transportation A1GP - Velkou cenu primátora statutárního města Brna v termínu 12.-14. října 2007.

První jízdu monopostu v novém zbarvení předvedl novinářům Tomáš Enge, který byl v šampionátu prvním jezdcem v uplynulých dvou sezonách. Česká reprezentace dostala od vedení A1GP souhlas k odjetí 100 kilometrů za účelem exhibiční jízdy.

Další prezentací české týmu A1GP bude tisková konference ve středu 26. září 2007 v Praze na Václavském náměstí 22, prodejna Sporttown. Součástí setkání bude křest knihy fotografa Adolfa Ziky, která mapuje uplynulou sezonu. Roli kmotra publikace vzal za svou hudebník David Koller, setkání bude moderovat Iva Kubelková.

Radovan Horský, autor vybraného návrhu Bylo to velmi milé setkání. Být tak blízko u týmu, závodníků, je vzrušující. Už se moc těším na závody A1GP v Brně. Na ájedničce jsem byl už loni a závody se mi moc líbily. Bylo by skvělé, kdyby se novému jezdci české stáje Eriku Janišovi dařilo podobně jako loni Tomáši Engemu, který byl v hlavním závodě druhý. Abych nezapomněl, mám pár slov k mému návrhu – chtěl jsem udělat takzvaně něco jiného, proto jsem zvolil jako hlavní barvu černou, samozřejmě v kombinaci s národními barvami.

Tisková zpráva BPA sport marketing a.s.

 

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?