Poprvé v České republice, přímo v místě konání říjnového závodu, byla představena formule A1GP domácí reprezentace v nových barvách. Přítomen byl i výherce soutěže o ztvárnění designu, pan Radovan Horský.
Z rukou šéfa týmu Antonína Charouze a závodníka Erika Janiše převzal cenu pro vítěze – šek na 15 000 korun a VIP vstupenky na závod Škoda Transportation A1GP - Velkou cenu primátora statutárního města Brna v termínu 12.-14. října 2007.
První jízdu monopostu v novém zbarvení předvedl novinářům Tomáš Enge, který byl v šampionátu prvním jezdcem v uplynulých dvou sezonách. Česká reprezentace dostala od vedení A1GP souhlas k odjetí 100 kilometrů za účelem exhibiční jízdy.
Další prezentací české týmu A1GP bude tisková konference ve středu 26. září 2007 v Praze na Václavském náměstí 22, prodejna Sporttown. Součástí setkání bude křest knihy fotografa Adolfa Ziky, která mapuje uplynulou sezonu. Roli kmotra publikace vzal za svou hudebník David Koller, setkání bude moderovat Iva Kubelková.
Radovan Horský, autor vybraného návrhu Bylo to velmi milé setkání. Být tak blízko u týmu, závodníků, je vzrušující. Už se moc těším na závody A1GP v Brně. Na ájedničce jsem byl už loni a závody se mi moc líbily. Bylo by skvělé, kdyby se novému jezdci české stáje Eriku Janišovi dařilo podobně jako loni Tomáši Engemu, který byl v hlavním závodě druhý. Abych nezapomněl, mám pár slov k mému návrhu – chtěl jsem udělat takzvaně něco jiného, proto jsem zvolil jako hlavní barvu černou, samozřejmě v kombinaci s národními barvami.
Tisková zpráva BPA sport marketing a.s.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.