Poprvé v České republice, přímo v místě konání říjnového závodu, byla představena formule A1GP domácí reprezentace v nových barvách. Přítomen byl i výherce soutěže o ztvárnění designu, pan Radovan Horský.
Z rukou šéfa týmu Antonína Charouze a závodníka Erika Janiše převzal cenu pro vítěze – šek na 15 000 korun a VIP vstupenky na závod Škoda Transportation A1GP - Velkou cenu primátora statutárního města Brna v termínu 12.-14. října 2007.
První jízdu monopostu v novém zbarvení předvedl novinářům Tomáš Enge, který byl v šampionátu prvním jezdcem v uplynulých dvou sezonách. Česká reprezentace dostala od vedení A1GP souhlas k odjetí 100 kilometrů za účelem exhibiční jízdy.
Další prezentací české týmu A1GP bude tisková konference ve středu 26. září 2007 v Praze na Václavském náměstí 22, prodejna Sporttown. Součástí setkání bude křest knihy fotografa Adolfa Ziky, která mapuje uplynulou sezonu. Roli kmotra publikace vzal za svou hudebník David Koller, setkání bude moderovat Iva Kubelková.
Radovan Horský, autor vybraného návrhu Bylo to velmi milé setkání. Být tak blízko u týmu, závodníků, je vzrušující. Už se moc těším na závody A1GP v Brně. Na ájedničce jsem byl už loni a závody se mi moc líbily. Bylo by skvělé, kdyby se novému jezdci české stáje Eriku Janišovi dařilo podobně jako loni Tomáši Engemu, který byl v hlavním závodě druhý. Abych nezapomněl, mám pár slov k mému návrhu – chtěl jsem udělat takzvaně něco jiného, proto jsem zvolil jako hlavní barvu černou, samozřejmě v kombinaci s národními barvami.
Tisková zpráva BPA sport marketing a.s.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?