Jeden z víťazov najslávnejších pretekov v USA Indianapolis 500 dostal opäť príležitosť vypomôcť tímu USA v príprave na začiatok tretej sezóny A1GP.
Kto sleduje zámorský šampionát Indy Car, meno Buddy Rice by nemalo byť pre neho neznáme. Rovnako aj 31-ročný pretekár chce prispieť k väčšej šanci na úspech v nasledujúcej sezóne 2007/2008 šampionátu národov.
Rice zažil svoj debut v monoposte A1GP poháňaným 550 konskými silami už počas testov v minulom mesiaci na rovnakom okruhu. Vtedy si sedadlo striedal spoločne s Jonathanom Summertonom.
"Prvé testy sme mali dobré," povedal Rice. "Našim cieľom počas tohto týždňa bude pokračovanie v práci na zlepšení komunikácii medzi mnou a tímom a na mojej aklimatizácii v A1GP aute. Okrem toho budeme pokračovať v učení sa toho, ako byť s autom rýchlejší. Myslím si, že každý deň navyše v aute je hodnotný. Bez ohľadu na to, aký skúsený jazdec ste, vždy je potrebné as učiť pri prvom výjazde na trať."
V tíme zatiaľ nie je jasné, kto jazdcov nastúpi na prvé preteky v Zandvoorte za tím USA. Buddy Rice nie je jediný, kto bude v Silverstone jazdiť, pretože v stredu sa bude striedať v kokpite spoločne s nováčikom Charlie Kimballom.
22-ročný mladík je známy najmä zo seriálu F3 Euroseries a Britskej Formuli 3. V súčasnosti sa venuje povinnostiam vo svetovej sérii Formula Renault. Príležitosť by mal dostať najmä počas doobedných hodín v stredu.
"Veľmi sa teším na to, keď usadnem do auta A1GP tímu USA," teší sa zo získanej príležitosti Kimball. "Bude to prvýkrát, čo vyskúšam auto v pohonom V8 s tak veľkým výkonom a som si istý, že to bude zábava."
Foto: IndyCar Media
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?