Známa tvár zámorského šampionátu Champ Car prisľúbila účasť na dvojdňových predsezónnych testoch, ktoré začínajú už zajtra na okruhu Silverstone.
Bývalý tímový kolega trojnásobného šampióna Champ Car Sebastiena Bourdaisa bude mať zajtra a pozajtra možnosť spolupracovať s tímom, ktorý vedie jeho krajan a nemálo známy exšampión Formuli 1 Emerson Fittipaldi.
Bruno Junqueira už v minulom roku dostal príležitosť v šiestich pretekoch A1GP, takže jeho skúsenosti by mali brazílskemu tímu značne napomôcť, keďže nemusí strácať drahocenný čas zoznamovaním sa s autom. 31-ročný pretekár zatiaľ nedostal prísľub na pretekárske sedadlo, ale dá sa očakávať, že jeho spolupráca s tímom neskončí v stredu večer po testoch. Testov sa zároveň zúčastní Sergio Jimenez, ktorý pre tím testoval už dva krát od ukončenia sezóny.
"Verím, že spoločne vytvoríme silnú skupinu jazdcov a teším sa z účasti Sergia a Bruna na testoch a spoločnej práci," povedal šéf tímu Emerson Fittipaldi. "Verím, že Sergio je jazdec, ktorý je zatiaľ pre Brazílčanov podceňovaný. Avšak mal som možnosť ho vidieť pri testoch a veľmi ma zaujal, takže si príležitosť v A1GP zaslúži. Takisto som rád, že sa k nám vracia Bruno po celoročnej tvrdej práci a teším sa na zlepšovanie aute vďaka jeho zásluhe."
Foto: Champ Car World Series
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.