V štartovnom poli dochádza k ďalšiemu striedaniu jazdcov. Tentokrát nastáva zmena v sedadle tímu Forsythe Racing.
Šampionát sa blíži k posledným dvom podujatiam v Austrálii a v Mexiku. Tím Forsythe Racing už pravdepodobne prebiehajúcu sezónu púšťa k vode a preto sa rozhodol do konca sezóny vymeniť jedného z dvoch v súčastnosti jazdiacich veteránov.
Fanúšikovia Paula Tracyho však zatiaľ nemusia smútiť, pretože k "odstrčeniu" dochádza u Oriola Serviu. Nahradí ho mladá krv v podobe Davida Martineza. Tím si pravdepodobne od tohto ťahu sľúbi ľahšie odštartovanie Mexičana do sezóny 2008 a v neposlednom rade aj podporu sponzorov počas záverečného podujatia v Mexiku. Predsa len domáce publikum vždy najviac zaujímajú výkony krajana za volantom, čo zároveň prinesie aj lepšiu propagáciu tímu Forsythe.
"Som veľmi šťastný, že budem spolupracovať s Forsythe Championship Racing," povedal po angažovaní Martinez. "Umožnili mi prvú jazdu v Champ Car ešte v minulom roku a bolo to skvelé. Teším sa na jazdu v novom DP01, ktoré je skutočne dobré pretekárske auto. Ešte pred odchodom do Austrálie si auto vyskúšam v Sebringu, čo by mi malo dodať lepšiu šancu na dobrú spoluprácu s tímom a získať nazad potrebnú rýchlosť. Budem sa musieť naučiť trať v Austrálii, čo bude pre mňa náročné, ale keď prídeme do Mexika, budem sa tešiť na skvelý víkend. Neviam sa dočkať návratu do auta!"
Foto: Forsythe Championship Racing
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?