Finančné problémy donútili organizátorov Grand Prix Arizony zrušiť záverečné podujatie sezóny v prospech Mexika.
Dejiskom záverečných pretekov aktuálnej sezóny plánovaného na 2.decembra 2007 sa malo stať mesto Phoenix. Avšak v utorok oznámili organizátori smutnú správu, ktorá znamenala zrušenie tohto podujatia, pričom hlavným dôvodom je nedostatok sponzorov.
"Podujatie takéhoto rozsahu vyžaduje značnú pomoc sponzorov a viac menej sme nedokázali udržať tých najdôležitejších, ktorí nepovažovali finančnú podporu pre nich za ekonomicky prospešnú," povedal manažer a spolumajiteľ okruhu Dale Jensen.
Ďalej sa Dale Jensen zaviazal, že vstupenky, ktoré si v predpredaji zakúpili fanúšikovia, budú vrátene v plnej výške. Phoenix týmto krokom prichádza o čaro posledných pretekov sezóny, kedy mnohokrát dochádza ku korunovácii nového šampióna. Termín posledných pretekov sa tak presúva na 11.november 2007 v Mexico City.
Ilustračné foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?