Finančné problémy donútili organizátorov Grand Prix Arizony zrušiť záverečné podujatie sezóny v prospech Mexika.
Dejiskom záverečných pretekov aktuálnej sezóny plánovaného na 2.decembra 2007 sa malo stať mesto Phoenix. Avšak v utorok oznámili organizátori smutnú správu, ktorá znamenala zrušenie tohto podujatia, pričom hlavným dôvodom je nedostatok sponzorov.
"Podujatie takéhoto rozsahu vyžaduje značnú pomoc sponzorov a viac menej sme nedokázali udržať tých najdôležitejších, ktorí nepovažovali finančnú podporu pre nich za ekonomicky prospešnú," povedal manažer a spolumajiteľ okruhu Dale Jensen.
Ďalej sa Dale Jensen zaviazal, že vstupenky, ktoré si v predpredaji zakúpili fanúšikovia, budú vrátene v plnej výške. Phoenix týmto krokom prichádza o čaro posledných pretekov sezóny, kedy mnohokrát dochádza ku korunovácii nového šampióna. Termín posledných pretekov sa tak presúva na 11.november 2007 v Mexico City.
Ilustračné foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?