Oficiálne dvojdňové testy v Silverstone sú už za nami a napriek tomu, že sezóna ešte nezačala, tím Nemecka predviedol, že novú sezónu chce naštartovať v rovnakom tempe, ako v sezóne minulej.
21tímov súťažiacich v nastávajúcej sezóne 2007/2008 sa v pondelok a v utorok stretlo na legendárnom anglickom okruhu na predsezónnych oficiálnych testoch. Celkovým víťazom sa po dvoch dňoch stal Christian Vietoris z Nemecka. Na konci druhého dňa visel na najlepšom mieste práve jeho čas, ktorý bol zároveň o pol sekundy lepší, než najlepší čas z pondelka, ktorý dosiahol tím Južnej Afriky.
"Boli sme tu kôli testovaniu a na konci dňa sme ani netušili, kto bol najrýchlejší" povedal Christian Vietoris po testoch. "Skúšali sme viacero vecí a boli sme spokojní. Prvé miesto je dobrým štartom do sezóny."
Druhé miesto sa napokon ušlo miestnemu favoritovi tímu Veľkej Británie, v ktorej osedlal monopost Robbie Kerr. Ako sme už informovali, v českom tíme zažil svoju premiéru Erik Janiš. Brat Jarka Janiše sa na konci dňa zaradil v tabuľke až na osemnáste miesto.
Foto: A1 Grand Prix Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.