Série Champ Car míří do Evropy ke dvěma nadcházejícím závodům. V belgickém Zolderu a holandském Assenu se však nebude bojovat pouze o body do průběžného pořadí, ale i o nově vypsanou speciální trofej.
Prezident šampionátu Steve Johnson vypsal ve spolupráci s Phanos Resorts pro oba závody na starém kontinentu motivující "European Cup". Získá jej a k tomu i finanční odměnu tým a jezdec, kteří vybojují v Assenu a Zolderu nejlepší umístění a největší počet bodů.
"European Cup" je sice v rámci Champ Car novinkou, ale jde o obdobu úspěšné a ceněné kanadské "Triple Crown", kterou si letos na kanadských okruzích vydobyl Simon Pagenaud a Team Australia.
„S deseti našimi jezdci pocházejícími z Evropy jsem si jist, že půjde v Belgii a Holandsku o skvělé závody s velkým nasazením. A očekávám, že s touto novou cenou bude úroveň závodů ještě výrazně vyšší," vysvětlil marketingový tah Johnson a dodal, že je zaměřen na podporu zvýšení popularity šampionátu v Evropě a případnému rozšíření počtu závodů na starém kontinentu v dalších letech.
Závod v Zolderu se bude konat 26. srpna a v Assenu o týden později.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?