Pred pár dňami ohlásený kalendár na tretiu sezónu šampionátu národov prezradil, že hneď druhé podujatie sa uskutoční na Masarykovom okruhu.
Na radosť nie len českých fanúšikov zavíta šampionát aj na členitý prírodný okruh v blízkosti Brna. Napriek tomu, že je už termín pretekov A1GP známy a bol ohlásený na 14. októbra 2007, čo je už onedlho. Oficiálna stránka okruhu www.brnocircuit.cz zatiaľ na svojich stránkach vstupenky na toto podujatie neponúka, čo sa však na náročnosť prípravy formulárov a len pred pár dňami ohlásený termín dá očakávať.
Napriek tomu nemusia horkokrvní fanúšikovia tejto obľúbenej motoristickej súťaži smútiť. Vstupenky na predaj zatiaľ ponúkla oficiálna stránka šampionátu A1GP a na objednávkový formulár sa môžete dostať aj TU. Tam je potrebné zvoliť okruh Brno.
Ceny sú napriek podujatiu, kde sa stretáva motoršportová elita z celého sveta vrátane súčasných, alebo minulých jazdcov Formuli 1 priaznivé. Vstupné na nedeľu stojí iba 3,50 Eur a hlavná tribúna 10 Eur. Deti do 12 rokov majú vstup zdarma. Preto by bola škoda neprísť podporiť domáci český tím, v ktorom by mal jazdiť Tomáš Enge. A v druhej rade už aj preto, že tento celosvetový šampionát zavíta na Európsky kontinent iba na troch miestach vrátane Česka.
Foto: www.auto-news.cz | Radek Hurbánek
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.