Pred pár dňami ohlásený kalendár na tretiu sezónu šampionátu národov prezradil, že hneď druhé podujatie sa uskutoční na Masarykovom okruhu.
Na radosť nie len českých fanúšikov zavíta šampionát aj na členitý prírodný okruh v blízkosti Brna. Napriek tomu, že je už termín pretekov A1GP známy a bol ohlásený na 14. októbra 2007, čo je už onedlho. Oficiálna stránka okruhu www.brnocircuit.cz zatiaľ na svojich stránkach vstupenky na toto podujatie neponúka, čo sa však na náročnosť prípravy formulárov a len pred pár dňami ohlásený termín dá očakávať.
Napriek tomu nemusia horkokrvní fanúšikovia tejto obľúbenej motoristickej súťaži smútiť. Vstupenky na predaj zatiaľ ponúkla oficiálna stránka šampionátu A1GP a na objednávkový formulár sa môžete dostať aj TU. Tam je potrebné zvoliť okruh Brno.
Ceny sú napriek podujatiu, kde sa stretáva motoršportová elita z celého sveta vrátane súčasných, alebo minulých jazdcov Formuli 1 priaznivé. Vstupné na nedeľu stojí iba 3,50 Eur a hlavná tribúna 10 Eur. Deti do 12 rokov majú vstup zdarma. Preto by bola škoda neprísť podporiť domáci český tím, v ktorom by mal jazdiť Tomáš Enge. A v druhej rade už aj preto, že tento celosvetový šampionát zavíta na Európsky kontinent iba na troch miestach vrátane Česka.
Foto: www.auto-news.cz | Radek Hurbánek
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.