Tím Pakistanu sa podobne, ako zvyšok štartovného pola šampionátu národov intenzívne pripravuje na tretiu sezónu, pričom obsadenie jediného monopostu zďaleka nie je potvrdené.
32-ročný pretekár Nur Ali zaznamenal svoj debut v A1GP na jeseň minulého roka úvodnými pretekmi v Zandvoorte. Od tej doby sa zúčasnil celkovo všetkých 22 pretekoch sezóny po celom svete, pričom najväčší úspech dosiahol počas pretekov v juhoafrickom Durbane, kde skončil na desiatom mieste.
Skúsenosti, ktoré Nur Ali nadobudol počas roka a plánovaná väčšia pripravenosť tímu by mala byť podľa rodáka z pakistánskeho Karachi hlavným dôvodom, prečo by mal pokračovať v reprezentácii tímu aj počas nasledujúcej sezóny.
"Všetkých 11 podujatí boli pre mňa novinkou a pred tým, než som bol tímom Pakistan povolaný do služieb som nemal za sebou ani predsezónne testy," hovorí Nur Ali. "Bola to pre mňa zaujímavá a neuveriteľná sezóna. Mnohému som sa naučil, čo bolo skvelé nie len pre moju rodinu, ale takisto pre môj národ."
Ilustračné foto: A1 Grand Prix Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?