Vedení šampionátu v čele s prezidentem Stevem Johnsonem dnes zahájilo čtyřdenní turné po Evropě s cílem zviditelnit seriál a zaujmout evropského diváka.
Mise dnes začíná v Londýně, pokračuje do Amsterdamu, Bruselu a končit bude v pátek v Paříži.
Podle neoficiálních informací by se měli cesty po západních zemích Evropy zúčastnit i Justin Wilson, Dan Clarke, Robert Doornbos, Simon Pegenaud a trojnásobný šampion CCWS Sebastien Bourdais.
O expanzi seriálu se mluví dlouho, především o Austrálii, Japonsku a Asii, letos jsou však v kalendáři hned dva závody na starém kontinentě, a to 26. srpna v belgickém Zolderu a o týden později 2. září v holandském Assenu.
Je reálné předpokládat, že si vedení CCWS přijelo mimo jiné i zkontrolovat přípravu a mediální podporu těchto podniků...
Foto: Champ Car World Series
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?