Vedení šampionátu v čele s prezidentem Stevem Johnsonem dnes zahájilo čtyřdenní turné po Evropě s cílem zviditelnit seriál a zaujmout evropského diváka.
Mise dnes začíná v Londýně, pokračuje do Amsterdamu, Bruselu a končit bude v pátek v Paříži.
Podle neoficiálních informací by se měli cesty po západních zemích Evropy zúčastnit i Justin Wilson, Dan Clarke, Robert Doornbos, Simon Pegenaud a trojnásobný šampion CCWS Sebastien Bourdais.
O expanzi seriálu se mluví dlouho, především o Austrálii, Japonsku a Asii, letos jsou však v kalendáři hned dva závody na starém kontinentě, a to 26. srpna v belgickém Zolderu a o týden později 2. září v holandském Assenu.
Je reálné předpokládat, že si vedení CCWS přijelo mimo jiné i zkontrolovat přípravu a mediální podporu těchto podniků...
Foto: Champ Car World Series
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?