První závod nové sezóny A1GP, která odstartuje v září, bude opět hostit nizozemský okruh Zandvoort.
Okruh ležící na pouštních dunách zahajoval letošní sezónu a diváků přišlo opravdu mnoho. „Minulý podnik bude těžko překonatelný, ale doufejme, že přinejmenším se vyrovnáme památnému úvodnímu závodu A1GP,“ řekl šéf týmu Nizozemí Jan Lammers.
Výkonný ředitel série pro Evropu Bruce Holmes dodává: „Minulý rok byl závod v Zandvoortu perfektním začátkem sezóny, nizozemští fanoušci naplnili tribuny a pokryli duny, aby mohli podporovat národní tým.“
„Podnik ztělesňuje hodnotu A1GP, takže plní elánu se těšíme na návrat do Zandvoortu,“ pokračoval Homles. Nová sezóna šampionátu bude odstartována 30. září.
foto: A1 Grand Prix Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?