Debutant série GP2 Bruno Senna přiznal, že tak dobrý výkon při prvním podniku sezóny v Bahrajnu od sebe neočekával.
Brazilec skončil v prvním závodě na čtvrtém místě. V druhém si pohoršil a cílem projel na osmé pozici, jenže to se po nehodě v prvním kole musel protloukat startovním polem z úplného konce.
„Je to trochu překvapením, že jsem byl tak konkurenceschopný,“ řekl Senna. „Nikdy jsem neodjel závod trvající přes hodinu s plnou nádrží.“
Senna statečně konkuroval letošním kandidátům na titul. „Moje očekávání bylo TOP 10 v kvalifikaci i závodě. Cokoliv horšího by bylo zklamáním. Ale po nasednutí do vozu a odjetí pár kol jsem si uvědomil, že auto má mnohem větší potenciál a já mohu více tlačit.“
Senna se už nemůže dočkat na závod v Barceloně, kde se během zimního testování předvedl ve velmi dobrém světle. „Barcelona byla během zimy nejlepší, takže tady chci odvést dobrou práci a snad dovézt vůz znovu v první pětce.“
foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?