Debutant série GP2 Bruno Senna přiznal, že tak dobrý výkon při prvním podniku sezóny v Bahrajnu od sebe neočekával.
Brazilec skončil v prvním závodě na čtvrtém místě. V druhém si pohoršil a cílem projel na osmé pozici, jenže to se po nehodě v prvním kole musel protloukat startovním polem z úplného konce.
„Je to trochu překvapením, že jsem byl tak konkurenceschopný,“ řekl Senna. „Nikdy jsem neodjel závod trvající přes hodinu s plnou nádrží.“
Senna statečně konkuroval letošním kandidátům na titul. „Moje očekávání bylo TOP 10 v kvalifikaci i závodě. Cokoliv horšího by bylo zklamáním. Ale po nasednutí do vozu a odjetí pár kol jsem si uvědomil, že auto má mnohem větší potenciál a já mohu více tlačit.“
Senna se už nemůže dočkat na závod v Barceloně, kde se během zimního testování předvedl ve velmi dobrém světle. „Barcelona byla během zimy nejlepší, takže tady chci odvést dobrou práci a snad dovézt vůz znovu v první pětce.“
foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?