Debutant série GP2 Bruno Senna přiznal, že tak dobrý výkon při prvním podniku sezóny v Bahrajnu od sebe neočekával.
Brazilec skončil v prvním závodě na čtvrtém místě. V druhém si pohoršil a cílem projel na osmé pozici, jenže to se po nehodě v prvním kole musel protloukat startovním polem z úplného konce.
„Je to trochu překvapením, že jsem byl tak konkurenceschopný,“ řekl Senna. „Nikdy jsem neodjel závod trvající přes hodinu s plnou nádrží.“
Senna statečně konkuroval letošním kandidátům na titul. „Moje očekávání bylo TOP 10 v kvalifikaci i závodě. Cokoliv horšího by bylo zklamáním. Ale po nasednutí do vozu a odjetí pár kol jsem si uvědomil, že auto má mnohem větší potenciál a já mohu více tlačit.“
Senna se už nemůže dočkat na závod v Barceloně, kde se během zimního testování předvedl ve velmi dobrém světle. „Barcelona byla během zimy nejlepší, takže tady chci odvést dobrou práci a snad dovézt vůz znovu v první pětce.“
foto: www.gp2series.comExtrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.