Sobotný ranný tréning nebol pre pilota Forsythe Racing príjemným, keď musel byť prevezený po tvrdom náraze do betónovej bariéry do zdravotného strediska.
Tvrdý a takmer priamy náraz do betónovej steny by v minulosti znamenal istý a definitívny záver. Bezpečnosť nového auta Panoz DP01 však zachránila kanadského pilota od istej smrti. Avšak zranenie vôbec nie je mierne a je otázne, či jeho meno v tejto sezóne ešte uvidíme vo výsledkových listinách. Lekári informovali o zlomenom prvom bedrovom stavci. V tejto chvíli nám neostáva povedať nič iné, než len, nech sa tento veterán seriálu Champ Car čím skôr uzdraví.
Tím Forsythe Racing na túto nepríjemnú skutočnosť rýchlo zareagoval a do prázdneho kokpitu náhradného auta posadil Oriola Serviu, ktorý okrem nasledujúceho priebehu sezóny vyplní program aktuálneho pretekárskeho víkendu.
Foto: Forsythe Championship Racing
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.