Sobotný ranný tréning nebol pre pilota Forsythe Racing príjemným, keď musel byť prevezený po tvrdom náraze do betónovej bariéry do zdravotného strediska.
Tvrdý a takmer priamy náraz do betónovej steny by v minulosti znamenal istý a definitívny záver. Bezpečnosť nového auta Panoz DP01 však zachránila kanadského pilota od istej smrti. Avšak zranenie vôbec nie je mierne a je otázne, či jeho meno v tejto sezóne ešte uvidíme vo výsledkových listinách. Lekári informovali o zlomenom prvom bedrovom stavci. V tejto chvíli nám neostáva povedať nič iné, než len, nech sa tento veterán seriálu Champ Car čím skôr uzdraví.
Tím Forsythe Racing na túto nepríjemnú skutočnosť rýchlo zareagoval a do prázdneho kokpitu náhradného auta posadil Oriola Serviu, ktorý okrem nasledujúceho priebehu sezóny vyplní program aktuálneho pretekárskeho víkendu.
Foto: Forsythe Championship Racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?