Filip Salaquarda sa v priebehu pitkových jázd na predposlednom podujatí A1GP súčasnej sezóny venoval najmä ďalšiemu zoznamovaniu sa s autom a neznámou traťou v čínskej Shanghaji.
Český tím v munulej sezóne zašil v Shanghaji príjemné chvíle, avšak tentokrát vyrazil do ďalekého východu so skromnejšími predstavami. Filip Salaquarda odletel do Číny s minimomskúseností s autom A1GP, ktorý krátko spoznával iba v tréningu nováčikov v juhoafrickom Durbane a tentokrát na ňom visí zodpovednosť v celom víkende. Jeho piatkový program sa tak pochopiteľne sústredil na ďalšie prispôsobenie sa autu a takisto sa učil pre neho úplne novú trať.
V úvodných dvoch trréningoch nováčikov odjazdil po desať kôl a potrilo mu 16., resp. 18.miesto. V poobednom štandardnom tréningu pridal na svoje konto ďalších 24 kôl, behom ktorých udržal svoj trend zlepšovania sa a postupne stlačil svoje maximum na hodnotu 1:37.275, čo znamenalo 16.miesto tesne za domácim pilotom Chengom.
Zdroj: BPA sports marketing a.s. Foto: A1 Grand Prix Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?