Filip Salaquarda sa v priebehu pitkových jázd na predposlednom podujatí A1GP súčasnej sezóny venoval najmä ďalšiemu zoznamovaniu sa s autom a neznámou traťou v čínskej Shanghaji.
Český tím v munulej sezóne zašil v Shanghaji príjemné chvíle, avšak tentokrát vyrazil do ďalekého východu so skromnejšími predstavami. Filip Salaquarda odletel do Číny s minimomskúseností s autom A1GP, ktorý krátko spoznával iba v tréningu nováčikov v juhoafrickom Durbane a tentokrát na ňom visí zodpovednosť v celom víkende. Jeho piatkový program sa tak pochopiteľne sústredil na ďalšie prispôsobenie sa autu a takisto sa učil pre neho úplne novú trať.
V úvodných dvoch trréningoch nováčikov odjazdil po desať kôl a potrilo mu 16., resp. 18.miesto. V poobednom štandardnom tréningu pridal na svoje konto ďalších 24 kôl, behom ktorých udržal svoj trend zlepšovania sa a postupne stlačil svoje maximum na hodnotu 1:37.275, čo znamenalo 16.miesto tesne za domácim pilotom Chengom.
Zdroj: BPA sports marketing a.s. Foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?