Tím Nemecka ponúka Nicovi Hülkenbergovi šancu vychutnať si zaslúžený vavrín za snahu počas celej sezóny. Za český tím zažije pretekársky debut Filip Salaquarda.
Rôznorodosť v štartovnom poli sa v šampionáte A1 Grand Prix neustálila ani v predposledné preteky sezóny 2006/2007. Avizovaná zmena na poste brazílského pilota nebola jedinou zmenou, ktorou prejde zostava počas nastávajúceho pretekárskeho víkendu.
Okrem toho, že sa po jednovíkendovej prestávke opäť do národného monopostu Nemecka vracia Nico Hülkenberg, aby sa pokúsil zdolať čestné miesto na pohári národov, najdôležitejšou zmenou pre českých fanúšikov je, že Filip Salaquarda nastupuje počas víkendu nie len v tréningu nováčikov, ale zároveň si prvýkrát vyskúša účasť v pretekoch. Tím Singapúru bude opäť rovnako ako v Durbane chýbať na štartovnej listine pre nutné liečenie pretekára Christiana Murchisona, ktorý sa zranil počas pretekov v Austrálii.
Nominovaní jazdci pre Čínu:
Austrália: Ian Dyk* Brazília: Victor Meira, Bia Figueiredo* Kanada: Sean McIntosh, Kevin Lacroix* Čína: Cong Fu Cheng*, Ma Qing Hua Česká Republika: Filip Salaquarda* Francúzsko: Jean Karl Vernay* Nemecko: Nico Hülkenberg, Christian Vietoris* Veľká Británia: Robbie Kerr, Oliver Turvey* India: Narain Karthikeyan* Indonézia: Ananda Mikola*, Moreno Soeprapto Írsko: Richard Lyons, John O’Hara Taliansko: Enrico Toccacelo, Michele Rugolo* Libanon: Allam Khodair*, Khalil Beschir Malajzia: Alex Yoong, Aaron Lim* Mexiko: Sergio Perez* Holandsko: Renger van der Zande* Nový Zéland: Jonny Reid, Daniel Gaunt* Pakistan: Nur Ali Portugalsko: Joao Urban* Južná Afrika: Alan van der Merwe*, Gavin Cronje Switzerland: Sebastien Buemi, Marcel Fassler* USA: Jonathan Summerton * - jazdci, ktorí sa zúčastnia tréningu nováčikov
Foto: A1 Grand Prix Media
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.