Tím Nemecka ponúka Nicovi Hülkenbergovi šancu vychutnať si zaslúžený vavrín za snahu počas celej sezóny. Za český tím zažije pretekársky debut Filip Salaquarda.
Rôznorodosť v štartovnom poli sa v šampionáte A1 Grand Prix neustálila ani v predposledné preteky sezóny 2006/2007. Avizovaná zmena na poste brazílského pilota nebola jedinou zmenou, ktorou prejde zostava počas nastávajúceho pretekárskeho víkendu.
Okrem toho, že sa po jednovíkendovej prestávke opäť do národného monopostu Nemecka vracia Nico Hülkenberg, aby sa pokúsil zdolať čestné miesto na pohári národov, najdôležitejšou zmenou pre českých fanúšikov je, že Filip Salaquarda nastupuje počas víkendu nie len v tréningu nováčikov, ale zároveň si prvýkrát vyskúša účasť v pretekoch. Tím Singapúru bude opäť rovnako ako v Durbane chýbať na štartovnej listine pre nutné liečenie pretekára Christiana Murchisona, ktorý sa zranil počas pretekov v Austrálii.
Nominovaní jazdci pre Čínu:
Austrália: Ian Dyk* Brazília: Victor Meira, Bia Figueiredo* Kanada: Sean McIntosh, Kevin Lacroix* Čína: Cong Fu Cheng*, Ma Qing Hua Česká Republika: Filip Salaquarda* Francúzsko: Jean Karl Vernay* Nemecko: Nico Hülkenberg, Christian Vietoris* Veľká Británia: Robbie Kerr, Oliver Turvey* India: Narain Karthikeyan* Indonézia: Ananda Mikola*, Moreno Soeprapto Írsko: Richard Lyons, John O’Hara Taliansko: Enrico Toccacelo, Michele Rugolo* Libanon: Allam Khodair*, Khalil Beschir Malajzia: Alex Yoong, Aaron Lim* Mexiko: Sergio Perez* Holandsko: Renger van der Zande* Nový Zéland: Jonny Reid, Daniel Gaunt* Pakistan: Nur Ali Portugalsko: Joao Urban* Južná Afrika: Alan van der Merwe*, Gavin Cronje Switzerland: Sebastien Buemi, Marcel Fassler* USA: Jonathan Summerton * - jazdci, ktorí sa zúčastnia tréningu nováčikov
Foto: A1 Grand Prix Media
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.