Tím Nemecka ponúka Nicovi Hülkenbergovi šancu vychutnať si zaslúžený vavrín za snahu počas celej sezóny. Za český tím zažije pretekársky debut Filip Salaquarda.
Rôznorodosť v štartovnom poli sa v šampionáte A1 Grand Prix neustálila ani v predposledné preteky sezóny 2006/2007. Avizovaná zmena na poste brazílského pilota nebola jedinou zmenou, ktorou prejde zostava počas nastávajúceho pretekárskeho víkendu.
Okrem toho, že sa po jednovíkendovej prestávke opäť do národného monopostu Nemecka vracia Nico Hülkenberg, aby sa pokúsil zdolať čestné miesto na pohári národov, najdôležitejšou zmenou pre českých fanúšikov je, že Filip Salaquarda nastupuje počas víkendu nie len v tréningu nováčikov, ale zároveň si prvýkrát vyskúša účasť v pretekoch. Tím Singapúru bude opäť rovnako ako v Durbane chýbať na štartovnej listine pre nutné liečenie pretekára Christiana Murchisona, ktorý sa zranil počas pretekov v Austrálii.
Nominovaní jazdci pre Čínu:
Austrália: Ian Dyk* Brazília: Victor Meira, Bia Figueiredo* Kanada: Sean McIntosh, Kevin Lacroix* Čína: Cong Fu Cheng*, Ma Qing Hua Česká Republika: Filip Salaquarda* Francúzsko: Jean Karl Vernay* Nemecko: Nico Hülkenberg, Christian Vietoris* Veľká Británia: Robbie Kerr, Oliver Turvey* India: Narain Karthikeyan* Indonézia: Ananda Mikola*, Moreno Soeprapto Írsko: Richard Lyons, John O’Hara Taliansko: Enrico Toccacelo, Michele Rugolo* Libanon: Allam Khodair*, Khalil Beschir Malajzia: Alex Yoong, Aaron Lim* Mexiko: Sergio Perez* Holandsko: Renger van der Zande* Nový Zéland: Jonny Reid, Daniel Gaunt* Pakistan: Nur Ali Portugalsko: Joao Urban* Južná Afrika: Alan van der Merwe*, Gavin Cronje Switzerland: Sebastien Buemi, Marcel Fassler* USA: Jonathan Summerton * - jazdci, ktorí sa zúčastnia tréningu nováčikov
Foto: A1 Grand Prix Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.