Tím Nemecka ponúka Nicovi Hülkenbergovi šancu vychutnať si zaslúžený vavrín za snahu počas celej sezóny. Za český tím zažije pretekársky debut Filip Salaquarda.
Rôznorodosť v štartovnom poli sa v šampionáte A1 Grand Prix neustálila ani v predposledné preteky sezóny 2006/2007. Avizovaná zmena na poste brazílského pilota nebola jedinou zmenou, ktorou prejde zostava počas nastávajúceho pretekárskeho víkendu.
Okrem toho, že sa po jednovíkendovej prestávke opäť do národného monopostu Nemecka vracia Nico Hülkenberg, aby sa pokúsil zdolať čestné miesto na pohári národov, najdôležitejšou zmenou pre českých fanúšikov je, že Filip Salaquarda nastupuje počas víkendu nie len v tréningu nováčikov, ale zároveň si prvýkrát vyskúša účasť v pretekoch. Tím Singapúru bude opäť rovnako ako v Durbane chýbať na štartovnej listine pre nutné liečenie pretekára Christiana Murchisona, ktorý sa zranil počas pretekov v Austrálii.
Nominovaní jazdci pre Čínu:
Austrália: Ian Dyk* Brazília: Victor Meira, Bia Figueiredo* Kanada: Sean McIntosh, Kevin Lacroix* Čína: Cong Fu Cheng*, Ma Qing Hua Česká Republika: Filip Salaquarda* Francúzsko: Jean Karl Vernay* Nemecko: Nico Hülkenberg, Christian Vietoris* Veľká Británia: Robbie Kerr, Oliver Turvey* India: Narain Karthikeyan* Indonézia: Ananda Mikola*, Moreno Soeprapto Írsko: Richard Lyons, John O’Hara Taliansko: Enrico Toccacelo, Michele Rugolo* Libanon: Allam Khodair*, Khalil Beschir Malajzia: Alex Yoong, Aaron Lim* Mexiko: Sergio Perez* Holandsko: Renger van der Zande* Nový Zéland: Jonny Reid, Daniel Gaunt* Pakistan: Nur Ali Portugalsko: Joao Urban* Južná Afrika: Alan van der Merwe*, Gavin Cronje Switzerland: Sebastien Buemi, Marcel Fassler* USA: Jonathan Summerton * - jazdci, ktorí sa zúčastnia tréningu nováčikov
Foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?