Andretti Green Racing review - kvalifikace: Přestože ani jeden z monopostů týmu nedosáhl na pole-position, naděje na prvenství se rozhodně neztrácí.
Marco Andretti, 2. místo Musím poděkovat chlapcům z NYSE. Na voze pracovali velmi tvrdě. Nebylo to lehké, zcela určitě pro nikoho. V posledním kole jsme byli blízko pole-position. Měl jsem na to, ale objevil se přede mnou Scott Dixon, je to škoda.
Dario Franchitti, 3. místo Chtěl jsem být na vnitřní straně první řady, ale třetí místo je také dobré. Vůz Canadian Club pracoval skvěle. Přejel jsem přes nečistoty od TK (Tony Kanaan). Potom bylo něco špatně. Myslel jsem, že mi uchází pneumatika, ale nebyla to pravda. Startovní pozice není tak špatná. Je mi líto TK, protože po celý víkend byl velmi rychlý. Tým Andretti Green Racing bude v závodě velmi silný.
Tony Kanaan, 6. místo Jedno kolo před nehodou byl vůz v oné zatáčce nedotáčivý. Příště jsem tedy zatočil o něco brzy, jenže pneumatiky již byly zahřáté a měly přilnavost. Škrtnul jsem o vnitřní stranu a bohužel trefil protější.
Danica Patrick, 11. místo Jízda byla OK, nicméně kéž by můj vůz Motorola byl o trochu rychlejší. Měli jsme přilnavost, ale v jednokolové kvalifikaci je to vždy těžké. Musíte jet na limitu a já se pořád v novém voze učím. Všehovšudy to byla dobrá jízda, která nás dostala do správné pozice. Doufejme, že se vyhneme problémům a postoupíme dopředu.
foto: IndyCar MediaMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.