Andretti Green Racing review - kvalifikace: Přestože ani jeden z monopostů týmu nedosáhl na pole-position, naděje na prvenství se rozhodně neztrácí.
Marco Andretti, 2. místo Musím poděkovat chlapcům z NYSE. Na voze pracovali velmi tvrdě. Nebylo to lehké, zcela určitě pro nikoho. V posledním kole jsme byli blízko pole-position. Měl jsem na to, ale objevil se přede mnou Scott Dixon, je to škoda.
Dario Franchitti, 3. místo Chtěl jsem být na vnitřní straně první řady, ale třetí místo je také dobré. Vůz Canadian Club pracoval skvěle. Přejel jsem přes nečistoty od TK (Tony Kanaan). Potom bylo něco špatně. Myslel jsem, že mi uchází pneumatika, ale nebyla to pravda. Startovní pozice není tak špatná. Je mi líto TK, protože po celý víkend byl velmi rychlý. Tým Andretti Green Racing bude v závodě velmi silný.
Tony Kanaan, 6. místo Jedno kolo před nehodou byl vůz v oné zatáčce nedotáčivý. Příště jsem tedy zatočil o něco brzy, jenže pneumatiky již byly zahřáté a měly přilnavost. Škrtnul jsem o vnitřní stranu a bohužel trefil protější.
Danica Patrick, 11. místo Jízda byla OK, nicméně kéž by můj vůz Motorola byl o trochu rychlejší. Měli jsme přilnavost, ale v jednokolové kvalifikaci je to vždy těžké. Musíte jet na limitu a já se pořád v novém voze učím. Všehovšudy to byla dobrá jízda, která nás dostala do správné pozice. Doufejme, že se vyhneme problémům a postoupíme dopředu.
foto: IndyCar MediaNejvětším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?