Andretti Green Racing review - kvalifikace: Přestože ani jeden z monopostů týmu nedosáhl na pole-position, naděje na prvenství se rozhodně neztrácí.
Marco Andretti, 2. místo Musím poděkovat chlapcům z NYSE. Na voze pracovali velmi tvrdě. Nebylo to lehké, zcela určitě pro nikoho. V posledním kole jsme byli blízko pole-position. Měl jsem na to, ale objevil se přede mnou Scott Dixon, je to škoda.
Dario Franchitti, 3. místo Chtěl jsem být na vnitřní straně první řady, ale třetí místo je také dobré. Vůz Canadian Club pracoval skvěle. Přejel jsem přes nečistoty od TK (Tony Kanaan). Potom bylo něco špatně. Myslel jsem, že mi uchází pneumatika, ale nebyla to pravda. Startovní pozice není tak špatná. Je mi líto TK, protože po celý víkend byl velmi rychlý. Tým Andretti Green Racing bude v závodě velmi silný.
Tony Kanaan, 6. místo Jedno kolo před nehodou byl vůz v oné zatáčce nedotáčivý. Příště jsem tedy zatočil o něco brzy, jenže pneumatiky již byly zahřáté a měly přilnavost. Škrtnul jsem o vnitřní stranu a bohužel trefil protější.
Danica Patrick, 11. místo Jízda byla OK, nicméně kéž by můj vůz Motorola byl o trochu rychlejší. Měli jsme přilnavost, ale v jednokolové kvalifikaci je to vždy těžké. Musíte jet na limitu a já se pořád v novém voze učím. Všehovšudy to byla dobrá jízda, která nás dostala do správné pozice. Doufejme, že se vyhneme problémům a postoupíme dopředu.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.