Target Chip Ganassi Racing review - Po absolutní víkendové dominanci ze strany Dana Wheldona zajistil Scott Dixon celému týmu „dvojité vítězství“.
Dan Wheldon, 1. místo Skvělý začátek sezóny. S Ganassi Racing jsme přes zimu pracovali velmi tvrdě, abychom začali tam, kde jsme loni skončili. Je úžasné vyhrát v Homesteadu třikrát v řadě. Nemám tušení, jak jsme to dokázali, protože jsem to zvládl se dvěma týmy. Vítězství vypadalo dominantně, ale kdykoliv můžete mít u sebe Scotta (Dixona) a Sama (Hornishe). Doufám, že po zbytek sezóny to bude stejné.
Scot Dixon, 2. místo S vozem číslo 9 jsme nebyli dostatečně rychlý. Dan (Wheldon) byl na dlouhé jízdy velmi dobrý. Deset kol před cílem jsem začal trochu ztrácet. Těžko se řídilo. Ale je skvělé vidět tým s dalším „doublem“. Výborný začátek sezóny.
foto: IndyCar MediaMáte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?