Mexico City - 2.tréning: Oliver Jarvis rozdrvil po úspešnom tréningu nováčikov aj svojich viac skúsených kolegov v záverečnom teste.
Záverečná príprava pred kvalifikáciou na úvodný nedeľný šprint priniesla viacero prekvapivých zmien v poradí oproti predchádzajúcim tréningom. Okrem toho, že Oliver Jarvis z Veľkej Británie spoločne s Renger van der Zandem z Holandska dobili vrchol výsledkovej listiny, výborne si počínalo viacero tímov.
Brazília, India, Portugalsko a Česká Republika dokázala v priebehu víkendu vynaložiť enormné úsilie. Jarek Janiš oproti predchádzajúcemu tréningu poskočil až o desať miest a tímu v tom čase zostávalo veriť, že podobný výsledok dosiahne aj v kvalifikácii.
Mexico City - výsledky 2.tréningu:
Por. Jazdec Tím Čas Odstup 1 Oliver JARVIS Veľká Británia 1:27.641 - 2 Renger VAN DER ZANDE Holandsko 1:27.694 +0.053 3 Narain KARTHIKEYAN India 1:27.807 +0.166 4 Jonny REID Nový Zéland 1:28.090 +0.449 5 Bruno JUNQUEIRA Brazília 1:28.115 +0.474 6 Janis JAREK Česká Republika 1:28.199 +0.558 7 Alvaro PARENTE Portugalsko 1:28.278 +0.637 8 Ian DYK Austrália 1:28.293 +0.652 9 Jean Karl VERNAY Francúzsko 1:28.327 +0.686 10 Salvador DURAN Mexiko 1:28.353 +0.712 11 Christian VIETORIS Nemecko 1:28.442 +0.801 12 Enrico TOCCACELO Taliansko 1:28.464 +0.823 13 Alex YOONG Malajzia 1:28.525 +0.884 14 Ho-Pin TUNG Čína 1:28.642 +1.001 15 Jonathan SUMMERTON USA 1:28.740 +1.099 16 Adrian ZAUGG Južná Afrika 1:28.944 +1.303 17 James HINCHCLIFFE Kanada 1:29.054 +1.413 18 Marcel FASSLER Švajčiarsko 1:29.120 +1.479 19 Ananda MIKOLA Indonézia 1:29.190 +1.549 20 Richard LYONS Írsko 1:29.467 +1.826 21 Allam KHODAIR Libanon 1:30.188 +2.547 22 Nur ALI Pakistan 1:30.447 +2.806
Foto: A1Grand Prix Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.