Mexico City - 2.tréning: Oliver Jarvis rozdrvil po úspešnom tréningu nováčikov aj svojich viac skúsených kolegov v záverečnom teste.
Záverečná príprava pred kvalifikáciou na úvodný nedeľný šprint priniesla viacero prekvapivých zmien v poradí oproti predchádzajúcim tréningom. Okrem toho, že Oliver Jarvis z Veľkej Británie spoločne s Renger van der Zandem z Holandska dobili vrchol výsledkovej listiny, výborne si počínalo viacero tímov.
Brazília, India, Portugalsko a Česká Republika dokázala v priebehu víkendu vynaložiť enormné úsilie. Jarek Janiš oproti predchádzajúcemu tréningu poskočil až o desať miest a tímu v tom čase zostávalo veriť, že podobný výsledok dosiahne aj v kvalifikácii.
Mexico City - výsledky 2.tréningu:
Por. Jazdec Tím Čas Odstup 1 Oliver JARVIS Veľká Británia 1:27.641 - 2 Renger VAN DER ZANDE Holandsko 1:27.694 +0.053 3 Narain KARTHIKEYAN India 1:27.807 +0.166 4 Jonny REID Nový Zéland 1:28.090 +0.449 5 Bruno JUNQUEIRA Brazília 1:28.115 +0.474 6 Janis JAREK Česká Republika 1:28.199 +0.558 7 Alvaro PARENTE Portugalsko 1:28.278 +0.637 8 Ian DYK Austrália 1:28.293 +0.652 9 Jean Karl VERNAY Francúzsko 1:28.327 +0.686 10 Salvador DURAN Mexiko 1:28.353 +0.712 11 Christian VIETORIS Nemecko 1:28.442 +0.801 12 Enrico TOCCACELO Taliansko 1:28.464 +0.823 13 Alex YOONG Malajzia 1:28.525 +0.884 14 Ho-Pin TUNG Čína 1:28.642 +1.001 15 Jonathan SUMMERTON USA 1:28.740 +1.099 16 Adrian ZAUGG Južná Afrika 1:28.944 +1.303 17 James HINCHCLIFFE Kanada 1:29.054 +1.413 18 Marcel FASSLER Švajčiarsko 1:29.120 +1.479 19 Ananda MIKOLA Indonézia 1:29.190 +1.549 20 Richard LYONS Írsko 1:29.467 +1.826 21 Allam KHODAIR Libanon 1:30.188 +2.547 22 Nur ALI Pakistan 1:30.447 +2.806
Foto: A1Grand Prix Media
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?