Mexico City - 2.tréning: Oliver Jarvis rozdrvil po úspešnom tréningu nováčikov aj svojich viac skúsených kolegov v záverečnom teste.
Záverečná príprava pred kvalifikáciou na úvodný nedeľný šprint priniesla viacero prekvapivých zmien v poradí oproti predchádzajúcim tréningom. Okrem toho, že Oliver Jarvis z Veľkej Británie spoločne s Renger van der Zandem z Holandska dobili vrchol výsledkovej listiny, výborne si počínalo viacero tímov.
Brazília, India, Portugalsko a Česká Republika dokázala v priebehu víkendu vynaložiť enormné úsilie. Jarek Janiš oproti predchádzajúcemu tréningu poskočil až o desať miest a tímu v tom čase zostávalo veriť, že podobný výsledok dosiahne aj v kvalifikácii.
Mexico City - výsledky 2.tréningu:
Por. Jazdec Tím Čas Odstup 1 Oliver JARVIS Veľká Británia 1:27.641 - 2 Renger VAN DER ZANDE Holandsko 1:27.694 +0.053 3 Narain KARTHIKEYAN India 1:27.807 +0.166 4 Jonny REID Nový Zéland 1:28.090 +0.449 5 Bruno JUNQUEIRA Brazília 1:28.115 +0.474 6 Janis JAREK Česká Republika 1:28.199 +0.558 7 Alvaro PARENTE Portugalsko 1:28.278 +0.637 8 Ian DYK Austrália 1:28.293 +0.652 9 Jean Karl VERNAY Francúzsko 1:28.327 +0.686 10 Salvador DURAN Mexiko 1:28.353 +0.712 11 Christian VIETORIS Nemecko 1:28.442 +0.801 12 Enrico TOCCACELO Taliansko 1:28.464 +0.823 13 Alex YOONG Malajzia 1:28.525 +0.884 14 Ho-Pin TUNG Čína 1:28.642 +1.001 15 Jonathan SUMMERTON USA 1:28.740 +1.099 16 Adrian ZAUGG Južná Afrika 1:28.944 +1.303 17 James HINCHCLIFFE Kanada 1:29.054 +1.413 18 Marcel FASSLER Švajčiarsko 1:29.120 +1.479 19 Ananda MIKOLA Indonézia 1:29.190 +1.549 20 Richard LYONS Írsko 1:29.467 +1.826 21 Allam KHODAIR Libanon 1:30.188 +2.547 22 Nur ALI Pakistan 1:30.447 +2.806
Foto: A1Grand Prix Media
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?