Mexico City - 2.tréning: Oliver Jarvis rozdrvil po úspešnom tréningu nováčikov aj svojich viac skúsených kolegov v záverečnom teste.
Záverečná príprava pred kvalifikáciou na úvodný nedeľný šprint priniesla viacero prekvapivých zmien v poradí oproti predchádzajúcim tréningom. Okrem toho, že Oliver Jarvis z Veľkej Británie spoločne s Renger van der Zandem z Holandska dobili vrchol výsledkovej listiny, výborne si počínalo viacero tímov.
Brazília, India, Portugalsko a Česká Republika dokázala v priebehu víkendu vynaložiť enormné úsilie. Jarek Janiš oproti predchádzajúcemu tréningu poskočil až o desať miest a tímu v tom čase zostávalo veriť, že podobný výsledok dosiahne aj v kvalifikácii.
Mexico City - výsledky 2.tréningu:
Por. Jazdec Tím Čas Odstup 1 Oliver JARVIS Veľká Británia 1:27.641 - 2 Renger VAN DER ZANDE Holandsko 1:27.694 +0.053 3 Narain KARTHIKEYAN India 1:27.807 +0.166 4 Jonny REID Nový Zéland 1:28.090 +0.449 5 Bruno JUNQUEIRA Brazília 1:28.115 +0.474 6 Janis JAREK Česká Republika 1:28.199 +0.558 7 Alvaro PARENTE Portugalsko 1:28.278 +0.637 8 Ian DYK Austrália 1:28.293 +0.652 9 Jean Karl VERNAY Francúzsko 1:28.327 +0.686 10 Salvador DURAN Mexiko 1:28.353 +0.712 11 Christian VIETORIS Nemecko 1:28.442 +0.801 12 Enrico TOCCACELO Taliansko 1:28.464 +0.823 13 Alex YOONG Malajzia 1:28.525 +0.884 14 Ho-Pin TUNG Čína 1:28.642 +1.001 15 Jonathan SUMMERTON USA 1:28.740 +1.099 16 Adrian ZAUGG Južná Afrika 1:28.944 +1.303 17 James HINCHCLIFFE Kanada 1:29.054 +1.413 18 Marcel FASSLER Švajčiarsko 1:29.120 +1.479 19 Ananda MIKOLA Indonézia 1:29.190 +1.549 20 Richard LYONS Írsko 1:29.467 +1.826 21 Allam KHODAIR Libanon 1:30.188 +2.547 22 Nur ALI Pakistan 1:30.447 +2.806
Foto: A1Grand Prix Media
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?