A.J. Foyt Enterprises Preview - Rahalův tým nebyl jediný, kdo musel od základů změnit strukturu stáje za účelem lepších výsledků. Také A.J. Foyt dlouhou dobu neviděl vlastní tým na předních pozicích.
Foyt angažoval pro sezónu jediného pilota - Darrena Manninga, který se v IndyCar objevil naposledy v roce 2005 jako pilot stáje Target Chip Ganassi Racing.
Darren Manning Dychtím po závodě, protože pro mne to byl dlouhý rok a dlouhá zima. Naše testy vycházely docela dobře, takže v průběhu závodního víkendu můžeme pokračovat ve vývoji. Jsem rád, že čekání skončilo.
Miami-Homestead není standardním oválem. Ačkoliv jsou zatáčky stejné, oba výjezdy jsou kvůli větru rozdílné. V první a druhé zatáčce vozy ztrácejí, ve třetí čtvrté mají tendenci stávat se nedotáčivými. Na řízení je to těžká trať. Ale v závodě to bude dobré, protože různorodé klopení znamená závody kolo na kolo. Myslím, že okruh je jediný svého druhu.
A.J. Foyt Doufali jsme, že budeme více testovat, ale počasí bylo proti nám. Několikrát jsme navštívili aerodynamický tunel za účelem vylepšení aerodynamiky a našli jsme nějaké body, které by nám mohly pomoci. Bylo to velmi produktivní. Čekám, že se náš tým bude závod od závodu zlepšovat. Bude to trvat, vyplatí se to.
foto: IndyCar MediaMinulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?