A.J. Foyt Enterprises Preview - Rahalův tým nebyl jediný, kdo musel od základů změnit strukturu stáje za účelem lepších výsledků. Také A.J. Foyt dlouhou dobu neviděl vlastní tým na předních pozicích.
Foyt angažoval pro sezónu jediného pilota - Darrena Manninga, který se v IndyCar objevil naposledy v roce 2005 jako pilot stáje Target Chip Ganassi Racing.
Darren Manning Dychtím po závodě, protože pro mne to byl dlouhý rok a dlouhá zima. Naše testy vycházely docela dobře, takže v průběhu závodního víkendu můžeme pokračovat ve vývoji. Jsem rád, že čekání skončilo.
Miami-Homestead není standardním oválem. Ačkoliv jsou zatáčky stejné, oba výjezdy jsou kvůli větru rozdílné. V první a druhé zatáčce vozy ztrácejí, ve třetí čtvrté mají tendenci stávat se nedotáčivými. Na řízení je to těžká trať. Ale v závodě to bude dobré, protože různorodé klopení znamená závody kolo na kolo. Myslím, že okruh je jediný svého druhu.
A.J. Foyt Doufali jsme, že budeme více testovat, ale počasí bylo proti nám. Několikrát jsme navštívili aerodynamický tunel za účelem vylepšení aerodynamiky a našli jsme nějaké body, které by nám mohly pomoci. Bylo to velmi produktivní. Čekám, že se náš tým bude závod od závodu zlepšovat. Bude to trvat, vyplatí se to.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.