Vision Racing Preview - tým Tonyho Georga, zakladatele série IndyCar, nemá dlouhou ani bohatou historii. George bude nasazovat tři monoposty, které by mohly přinést kýžený výsledek.
Existence Vision Racing se datuje od roku 2005, kdy se George rozhodl oživit poměrně skomírající pole IndyCar série. "Nutnost" se stala koníčkem a po uspokojivé sezóně 2006 jsou letošní cíle nejvyšší - vítězství.
Thomas Scheckter V minulé sezóně ukázal Vision Racing velký příslib. Každý závod jsme byli lepší a lepší. Začali jsme soupeřit o nejvyšší příčky. Tento stav musíme udržet i v roce 2007. Když to dokážeme, můžeme vyhrávat závody.
A.J. Foyt S Tonym jsem mluvil o připojení se k týmu hodně dlouho. Jsem rád, že se to povedlo. Mnohokrát děkuji všem za příležitost a těším se na nějaké dobré výsledky.
Ed Carpenter Nebyl jsem připravený skončit se závody. Jsem dychtivý z návratu na dráhu a podat ještě lepší výsledky, než minulý rok. Jsme připraveni bojovat o vítězství.
foto: IndyCar Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?