Vision Racing Preview - tým Tonyho Georga, zakladatele série IndyCar, nemá dlouhou ani bohatou historii. George bude nasazovat tři monoposty, které by mohly přinést kýžený výsledek.
Existence Vision Racing se datuje od roku 2005, kdy se George rozhodl oživit poměrně skomírající pole IndyCar série. "Nutnost" se stala koníčkem a po uspokojivé sezóně 2006 jsou letošní cíle nejvyšší - vítězství.
Thomas Scheckter V minulé sezóně ukázal Vision Racing velký příslib. Každý závod jsme byli lepší a lepší. Začali jsme soupeřit o nejvyšší příčky. Tento stav musíme udržet i v roce 2007. Když to dokážeme, můžeme vyhrávat závody.
A.J. Foyt S Tonym jsem mluvil o připojení se k týmu hodně dlouho. Jsem rád, že se to povedlo. Mnohokrát děkuji všem za příležitost a těším se na nějaké dobré výsledky.
Ed Carpenter Nebyl jsem připravený skončit se závody. Jsem dychtivý z návratu na dráhu a podat ještě lepší výsledky, než minulý rok. Jsme připraveni bojovat o vítězství.
foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.