Vítěz posledního závodu sezóny 2006 hledá i jiné zaměstnání, než sérii Champ Car. Samozřejmě týmy by po Philippem sáhly, ale jen pod podmínkou „balíku“ peněz, který by Philippe musel přinést.
„V Champ Car chci strašně moc závodit. Ale očekávají, že donesu peníze, což neudělám. Nemám totiž ani cent,“ řekl Philippe.
Ubohý Francouz se objevil i v Melbourne, kde se představil všem vlivným lidem Formule 1, dokonce i Briatoremu. Bohužel nikdo neprojevil výrazný zájem.
„Nejsem připraven platit za testovací jízdy, ani nechci klesnout do GP2. Ale pokud bych od Renaultu dostal nabídku testovací jízdy nebo stát se jejich vývojovým jezdcem, bral bych to.“
Nelson Philippe závodil v minulém roce za tým CTE Racing-HVM, který koupil Paul Stoddart a přejmenoval na Minardi USA. Philippe tak přišel o místo v týmů.
„Hledám příležitost závodit ve formulových vozech, ale také zjišťuji, jaké jsou mé šance v šampionátu V8 Supercars (tam bych možná dostal i zaplaceno), ALMS a také v závodě 24 hodin Le Mans.“
„Jsem rozhodnut vzít osud do vlastních rukou. Nejsem hvězda ani nic podobného, ale za ježdění platit nebudu. Chci závodit za zásluhy a talent,“ dokončil Philippe.
foto: Photo by Dan Streck, USA LAT Photographic
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?