Vítěz posledního závodu sezóny 2006 hledá i jiné zaměstnání, než sérii Champ Car. Samozřejmě týmy by po Philippem sáhly, ale jen pod podmínkou „balíku“ peněz, který by Philippe musel přinést.
„V Champ Car chci strašně moc závodit. Ale očekávají, že donesu peníze, což neudělám. Nemám totiž ani cent,“ řekl Philippe.
Ubohý Francouz se objevil i v Melbourne, kde se představil všem vlivným lidem Formule 1, dokonce i Briatoremu. Bohužel nikdo neprojevil výrazný zájem.
„Nejsem připraven platit za testovací jízdy, ani nechci klesnout do GP2. Ale pokud bych od Renaultu dostal nabídku testovací jízdy nebo stát se jejich vývojovým jezdcem, bral bych to.“
Nelson Philippe závodil v minulém roce za tým CTE Racing-HVM, který koupil Paul Stoddart a přejmenoval na Minardi USA. Philippe tak přišel o místo v týmů.
„Hledám příležitost závodit ve formulových vozech, ale také zjišťuji, jaké jsou mé šance v šampionátu V8 Supercars (tam bych možná dostal i zaplaceno), ALMS a také v závodě 24 hodin Le Mans.“
„Jsem rozhodnut vzít osud do vlastních rukou. Nejsem hvězda ani nic podobného, ale za ježdění platit nebudu. Chci závodit za zásluhy a talent,“ dokončil Philippe.
foto: Photo by Dan Streck, USA LAT Photographic
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?