Vítěz posledního závodu sezóny 2006 hledá i jiné zaměstnání, než sérii Champ Car. Samozřejmě týmy by po Philippem sáhly, ale jen pod podmínkou „balíku“ peněz, který by Philippe musel přinést.
„V Champ Car chci strašně moc závodit. Ale očekávají, že donesu peníze, což neudělám. Nemám totiž ani cent,“ řekl Philippe.
Ubohý Francouz se objevil i v Melbourne, kde se představil všem vlivným lidem Formule 1, dokonce i Briatoremu. Bohužel nikdo neprojevil výrazný zájem.
„Nejsem připraven platit za testovací jízdy, ani nechci klesnout do GP2. Ale pokud bych od Renaultu dostal nabídku testovací jízdy nebo stát se jejich vývojovým jezdcem, bral bych to.“
Nelson Philippe závodil v minulém roce za tým CTE Racing-HVM, který koupil Paul Stoddart a přejmenoval na Minardi USA. Philippe tak přišel o místo v týmů.
„Hledám příležitost závodit ve formulových vozech, ale také zjišťuji, jaké jsou mé šance v šampionátu V8 Supercars (tam bych možná dostal i zaplaceno), ALMS a také v závodě 24 hodin Le Mans.“
„Jsem rozhodnut vzít osud do vlastních rukou. Nejsem hvězda ani nic podobného, ale za ježdění platit nebudu. Chci závodit za zásluhy a talent,“ dokončil Philippe.
foto: Photo by Dan Streck, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?