Team Penske Preview - cíle na novou sezónu úspěšného Penskeho týmu jsou jasné, dosáhnout na další titul šampióna. Jestli se jím stane počtvrté Hornish, nebo poprvé Castroneves, je jedno.
Předešlá sezóna probíhala zcela v duchu dvou stájí, Team Penske a Chip Ganassi Racing. Rok 2007 slibuje vyrovnanější závodní pole, což ovšem neznamená, že Hornish a Castroneves pozměnili své cíle. Nadále chtějí vyhrávat a získat titul šampióna.
Sam Hornish Na novou sezónu IndyCar série se rozhodně těším. Samozřejmě bude těžké dosáhnout výsledků z roku 2006, kdy jsem vyhrál Indianapolis 500 a šampionát, ale tým přes zimu pracoval velmi tvrdě, aby si udržel konkurenceschopnost. Jedním z mých cílů pro tento rok je vítězství na klasickém okruhu. Během posledních dvou sezón jsem se dostatečně zlepšil, abych to splnil. Jarní testování v Daytoně a Homesteadu šlo velmi dobře. Doufám, že budeme schopni znovu zaútočit na titul.
Helio Castroneves Každou sezónu začínám s jediným cílem - vyhrát šampionát - a rok 2007 nebude jiný. V roce 2006 jsme byli silní, ale tento rok bude konkurence mnohem silnější. Spousta týmů se po minulé sezóně probudila a během posledních pár měsíců tvrdě pracovala. Bude to vzrušující rok, tým Penske se bude snažit odvést nejlepší výkon.
foto: IndyCar MediaMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.