Team Penske Preview - cíle na novou sezónu úspěšného Penskeho týmu jsou jasné, dosáhnout na další titul šampióna. Jestli se jím stane počtvrté Hornish, nebo poprvé Castroneves, je jedno.
Předešlá sezóna probíhala zcela v duchu dvou stájí, Team Penske a Chip Ganassi Racing. Rok 2007 slibuje vyrovnanější závodní pole, což ovšem neznamená, že Hornish a Castroneves pozměnili své cíle. Nadále chtějí vyhrávat a získat titul šampióna.
Sam Hornish Na novou sezónu IndyCar série se rozhodně těším. Samozřejmě bude těžké dosáhnout výsledků z roku 2006, kdy jsem vyhrál Indianapolis 500 a šampionát, ale tým přes zimu pracoval velmi tvrdě, aby si udržel konkurenceschopnost. Jedním z mých cílů pro tento rok je vítězství na klasickém okruhu. Během posledních dvou sezón jsem se dostatečně zlepšil, abych to splnil. Jarní testování v Daytoně a Homesteadu šlo velmi dobře. Doufám, že budeme schopni znovu zaútočit na titul.
Helio Castroneves Každou sezónu začínám s jediným cílem - vyhrát šampionát - a rok 2007 nebude jiný. V roce 2006 jsme byli silní, ale tento rok bude konkurence mnohem silnější. Spousta týmů se po minulé sezóně probudila a během posledních pár měsíců tvrdě pracovala. Bude to vzrušující rok, tým Penske se bude snažit odvést nejlepší výkon.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.