Team Penske Preview - cíle na novou sezónu úspěšného Penskeho týmu jsou jasné, dosáhnout na další titul šampióna. Jestli se jím stane počtvrté Hornish, nebo poprvé Castroneves, je jedno.
Předešlá sezóna probíhala zcela v duchu dvou stájí, Team Penske a Chip Ganassi Racing. Rok 2007 slibuje vyrovnanější závodní pole, což ovšem neznamená, že Hornish a Castroneves pozměnili své cíle. Nadále chtějí vyhrávat a získat titul šampióna.
Sam Hornish Na novou sezónu IndyCar série se rozhodně těším. Samozřejmě bude těžké dosáhnout výsledků z roku 2006, kdy jsem vyhrál Indianapolis 500 a šampionát, ale tým přes zimu pracoval velmi tvrdě, aby si udržel konkurenceschopnost. Jedním z mých cílů pro tento rok je vítězství na klasickém okruhu. Během posledních dvou sezón jsem se dostatečně zlepšil, abych to splnil. Jarní testování v Daytoně a Homesteadu šlo velmi dobře. Doufám, že budeme schopni znovu zaútočit na titul.
Helio Castroneves Každou sezónu začínám s jediným cílem - vyhrát šampionát - a rok 2007 nebude jiný. V roce 2006 jsme byli silní, ale tento rok bude konkurence mnohem silnější. Spousta týmů se po minulé sezóně probudila a během posledních pár měsíců tvrdě pracovala. Bude to vzrušující rok, tým Penske se bude snažit odvést nejlepší výkon.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?