Jediná zástupkyně ženského pohlaví v sérii Champ Car nepřestala doufat a stále čeká na pozvánku od týmu, aby s ním podepsala smlouvu na rok 2007.
Britská závodnice v zimním období testovala se stájí Dale Coyne Racing, ale smlouva ji na stůl předložena nebyla.
Legge byla z nového Panozu DP01 unešená a dokonce na počátku roku v Sebringu svou rychlostí zcela zesměšnila mnohem zkušenějšího kolegu Bruna Junqueiru. Proč s ní tedy ještě nebyla podepsána smlouva je záhadou.
„Řízení vozu jsem si opravdu užívala. A jak se mnou v týmu všichni dobře vycházeli. Sezóna je za rohem. Velmi brzdy vydáme prohlášení o našich plánech,“ řekla Legge.
Šéf týmu Dale Coyne byl s výsledky lednových testů spokojen. „S Katherine bylo radost pracovat. Je velmi profesionální s kvalitní zpětnou vazbou. Tyto testy byly pro rok 2007 neocenitelné,“ dokončil Coyne.
O angažování Legge nepadla ani zmínka, takže jak vše dopadne si budeme muset počkat ještě několik dní.
foto: Champ Car World SeriesMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.