Jediná zástupkyně ženského pohlaví v sérii Champ Car nepřestala doufat a stále čeká na pozvánku od týmu, aby s ním podepsala smlouvu na rok 2007.
Britská závodnice v zimním období testovala se stájí Dale Coyne Racing, ale smlouva ji na stůl předložena nebyla.
Legge byla z nového Panozu DP01 unešená a dokonce na počátku roku v Sebringu svou rychlostí zcela zesměšnila mnohem zkušenějšího kolegu Bruna Junqueiru. Proč s ní tedy ještě nebyla podepsána smlouva je záhadou.
„Řízení vozu jsem si opravdu užívala. A jak se mnou v týmu všichni dobře vycházeli. Sezóna je za rohem. Velmi brzdy vydáme prohlášení o našich plánech,“ řekla Legge.
Šéf týmu Dale Coyne byl s výsledky lednových testů spokojen. „S Katherine bylo radost pracovat. Je velmi profesionální s kvalitní zpětnou vazbou. Tyto testy byly pro rok 2007 neocenitelné,“ dokončil Coyne.
O angažování Legge nepadla ani zmínka, takže jak vše dopadne si budeme muset počkat ještě několik dní.
foto: Champ Car World Series
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?