Jediná zástupkyně ženského pohlaví v sérii Champ Car nepřestala doufat a stále čeká na pozvánku od týmu, aby s ním podepsala smlouvu na rok 2007.
Britská závodnice v zimním období testovala se stájí Dale Coyne Racing, ale smlouva ji na stůl předložena nebyla.
Legge byla z nového Panozu DP01 unešená a dokonce na počátku roku v Sebringu svou rychlostí zcela zesměšnila mnohem zkušenějšího kolegu Bruna Junqueiru. Proč s ní tedy ještě nebyla podepsána smlouva je záhadou.
„Řízení vozu jsem si opravdu užívala. A jak se mnou v týmu všichni dobře vycházeli. Sezóna je za rohem. Velmi brzdy vydáme prohlášení o našich plánech,“ řekla Legge.
Šéf týmu Dale Coyne byl s výsledky lednových testů spokojen. „S Katherine bylo radost pracovat. Je velmi profesionální s kvalitní zpětnou vazbou. Tyto testy byly pro rok 2007 neocenitelné,“ dokončil Coyne.
O angažování Legge nepadla ani zmínka, takže jak vše dopadne si budeme muset počkat ještě několik dní.
foto: Champ Car World SeriesModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?