Brazílsky tím s potešením oznámil, že aj na predposledných pretekoch sezóny, ktoré sa konajú o týždeň usadne do ich kokpitu známa tvár seriálu Champ Car.
Po debude počas posledných pretekov v juhoafrickom Durbane dokázal pre tím vybojovať na mestskom okruhu body v hlavných a náročných pretekoch. Mexiko bude pre 30-ročného Brazílca takmer domáca trať. Počas pôsobenia v seriáli Champ Car na trati v Mexico City dvakrát pretekal a zakaždým skončil s bodovým ohodnotením.
Bruno Junqueira: "Som šťastný, že môžem pokračovať s tímom Brazília a som šťastný, že to bude na trati, ktorú poznám a ktorú mám rád. Po mojich prvých pretekoch v Južnej Afrike, kde sme mali slušnú rýchlosť, som si A1GP obľúbil. Dúfam, že sa v Mexiku dostaneme ďaleko a myslím si, že to môžeme dotiahnúť aj na pódium. Som si istý, že tu môžeme byť konkurencieschopní a už teraz sa teším na preteky."
Emerson Fittipaldi - šéf tímu Brazília: "Som veľmi šťastný, že bude Bruno znovu jazdiť v Mexiku. V Južnej Afrike predviedol, aký je talentovaný a ako sa dokázal profesionálne vysporiadať s problémami počas víkendu a napriek týmto okolnostiam sa to skončilo dobre. Bruno má skúsenosti z okruhu počas pôsobenia v Champ Car a dosiahol tu dobré výsledky. Z jeho účasti som veľmi, veľmi šťastný a do Mexika ideme vyhrať."
Ilustračné foto: Sutton Motorsport Images
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.