 
            Blížící se sezóna je pro týmy stále otevřená a nadále je místa dost. Po zimní nejistotě stáje Conquest Racing nakonec alespoň jeden její vůz uvidíme.
S příchodem nového sponzora byla špatná finanční situace vyřešena a tým tak může nastoupit do své páté sezóny v sérii ChampCar. „Letos budeme mít jeden vůz, ale jsem přesvědčen, že můžeme mít i dva,“ řekl šéf stáje Eric Bachelart.
„Díky jistotě startu jsem nyní uvolněný. Pracovali jsme velmi tvrdě. Mám dobrý tým lidí a nechci je ztratit.“
Kdo usedne do kokpitu není zatím jasné. Bachelart oznámil svým zaměstnancům krátce před novým sponzoringem zrušení stáje. Nicméně záchrana přišla včas a Conquest Racing může pokračovat. Zatím se však nenašel jezdec.
„Mluvili jsme s několika piloty. Ale mám také seznam jezdců, kteří mi přes zimu volali a já se jim musím ozvat,“ dokončil Bachelart.
Foto: Photo by Anthony Kent, USA LAT Photographic
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?