Blížící se sezóna je pro týmy stále otevřená a nadále je místa dost. Po zimní nejistotě stáje Conquest Racing nakonec alespoň jeden její vůz uvidíme.
S příchodem nového sponzora byla špatná finanční situace vyřešena a tým tak může nastoupit do své páté sezóny v sérii ChampCar. „Letos budeme mít jeden vůz, ale jsem přesvědčen, že můžeme mít i dva,“ řekl šéf stáje Eric Bachelart.
„Díky jistotě startu jsem nyní uvolněný. Pracovali jsme velmi tvrdě. Mám dobrý tým lidí a nechci je ztratit.“
Kdo usedne do kokpitu není zatím jasné. Bachelart oznámil svým zaměstnancům krátce před novým sponzoringem zrušení stáje. Nicméně záchrana přišla včas a Conquest Racing může pokračovat. Zatím se však nenašel jezdec.
„Mluvili jsme s několika piloty. Ale mám také seznam jezdců, kteří mi přes zimu volali a já se jim musím ozvat,“ dokončil Bachelart.
Foto: Photo by Anthony Kent, USA LAT Photographic
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.