Dva rozdielne šampionáty a dva rozdielne tímy našli spoločnú reč a odteraz budú pôsobiť na jednej pôde.
Minuloročný šampión GP2 ART Grand Prix pod vedením Nicolasa Todta oznámil spoločne so sesterským tímom ASM zo seriálu F3 Euroseries na čele s Fredericom Vasseurom spojenie síl a od sezóny 2007 budú pôsobiť na jednej pôde.
Nicolas Todt: "Som veľmi šťastný zo spojenia, ktoré logicky spôsobí spoejenie ľudskej, ekonomickej a marketingovej sily. Do budúcna nám to pomôže pracovať s väčším nasadením a dosiahnúť tak pozíciu jedného z najvýznamnejších aktérov európskeho motoršportu."
Frederic Vasseur: "Za posledné dva roky je spojenie tímu ASM s Nicolasom Todtom najvýznamnejším rozhodnutím. Tento dôležitý krok nám umožní pre nasledujúce podujatia pracovať v najlepších podmienkach so spoločnou finančnou výhodou pre zvýšenie technickej úrovne."
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?