Preteky, ktoré sa mali konať tento rok 19. augusta sa pre viacero dôvodov nekonajú. Počet pretekov sa týmto v sezóne 2007 zúžil na 16.
Mestský okruh Denver bol posledných päť rokov súčasťou seriálu Champ Car, ale pre tento rok a možno aj budúci sa budeme musieť uspokojiť bez neho. Podujatie, ktoré si vyžaduje provizórne vytvorenie trate lemujúce Pepsi Centrum by podľa oficiálnych vyjadrení kolidovalo s inými podujatiami a napriek tomu, že ešte nie je známy kalendár pre nasledujúci ročník 2008, časová kolízia hrozí aj vtedy pre ohlásené stretnutie demokratov.
"Champ Car za posledných päť rokov investoval veľa do budovania tohto podujatia," hovorí prezident Champ Car Steve Johnson. "Vynaložili sme veškerú snahu pre návrat na Mile High City a snažili sa nájsť iný vhodný termín."
Výsledok jednania je už dnes známy a neoficiálne sa hovorí, že problémy nie sú iba s termínom, ale hlavnou príčinou sú financie. Okruh nemá hlavného sponzora a už minulý ročník sa takmer pre tento problém neuskutočnili preteky. Obľúbená mestská trať ako pre divákov, tak aj pre samotných jazdcov si bude musieť na svoju príležitosť počkať.
Foto: Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?