Nico Hülkenberg predviedol bezchybnú jazdu, ktorá mu umožnila štartovať z najlepšej pozície. Na jeho chrbát budú dýchať Jonny Reid z Nového Zélandu a Robbie Kerr z Veľkej Británie.
Tím Nemecko - Nico Hülkenberg: "Okruh nemá dobrú priľnavosť a je potrebné voliť kompromis medzi tvrdým tlačením a bezpečnosťou, ale myslím si, že som mal dobré kolo a samozrejme veľmi dobré auto od tímu. Pred štvrtou kvalifikáciou mi bolo jasné, že táto časť bude hlavnou a najdôležitejšou pre zisk pole position a ja som odjazdil veľmi dobré kolo. Videli sme, že sa začína zmrákať a to bol dôvod, prečo sme sa rozhodli vyraziť na trať hneď, ako to bolo možné."
Tím Nový Zéland - Jonny Reid: "Pre tím je skvelé stáť v prvej rade, ale cítime drobné sklamanie, že sa nám nepodarilo získať najlepšie umiestnenie. Nico jazdil skvele a ja som spravil drobnú chybičku, ktorá rozhodla. Zajtra sa pokúsim zvíťaziť."
Tím Veľká Británia - Robbie Kerr: "Včera som mal s autom problémy, pretože auto nebolo dobre nastavené. Pracovali sme na tom, ale z pneumatík sme viac už nemohli dostať. Ráno sme boli na jazdených pneumatikách dobrí a boli sme s výsledkom spokojní. Bohužiaľ auto v kvalifikácii nedokázalo byť rovnako dobré. V závere sme však dosiahli pár konkurencieschopných kôl. V šprinte to bude na štarte veľmi tesné a chyba môže nastať veľmi ľahko."
Ilustračné foto: A1 Grand Prix Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?