Champ Car prechádza do novej sezóny 2007 s niekoľkými zmenami a organizátori sa rozhodli dať seriálu novú tvár.
Viacero noviniek v Champ Car, ktrorými sú napríklad nové auto Panoz DP01 a pribudnutie európskych pretekov vedú organizátorov k zmýšľaniu, že sa jedná o nový medzník v tomto seriáli a preto sa rozhodli dať šampionátu novú tvár v podobe oficiálneho loga. To sa bude v nasledujúcom období zobrazovať na televíznych obrazovkách, overáloch a prilbách pilotov a na samotných monopostoch.
Nové logo je podľa názorov organizátorov jednoduchšie a viac pripomínajúce preteky, pričom zahŕňa v sebe nový monopost DP01 na pravej strane. Tradičné farby Champ Car - oranžová, strieborná a čierná sú zachované.
"Nové logo vyobrazuje mnoho myšlienok, ktoré robia Champ Car špeciálnym a jedinečným," povedal prezident Champ Car Steve Johnson. "Kľúčové je pre nás mať auto DP01 na logu znázorňujúce o čo v Champ Car ide..."
Foto: ChampCar
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?