Champ Car prechádza do novej sezóny 2007 s niekoľkými zmenami a organizátori sa rozhodli dať seriálu novú tvár.
Viacero noviniek v Champ Car, ktrorými sú napríklad nové auto Panoz DP01 a pribudnutie európskych pretekov vedú organizátorov k zmýšľaniu, že sa jedná o nový medzník v tomto seriáli a preto sa rozhodli dať šampionátu novú tvár v podobe oficiálneho loga. To sa bude v nasledujúcom období zobrazovať na televíznych obrazovkách, overáloch a prilbách pilotov a na samotných monopostoch.
Nové logo je podľa názorov organizátorov jednoduchšie a viac pripomínajúce preteky, pričom zahŕňa v sebe nový monopost DP01 na pravej strane. Tradičné farby Champ Car - oranžová, strieborná a čierná sú zachované.
"Nové logo vyobrazuje mnoho myšlienok, ktoré robia Champ Car špeciálnym a jedinečným," povedal prezident Champ Car Steve Johnson. "Kľúčové je pre nás mať auto DP01 na logu znázorňujúce o čo v Champ Car ide..."
Foto: ChampCar
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?