Doterajší zamestnávateľ expilota F1 angažoval najvyššieho muža štartovného poľa pre rok 2007. Tím aj samotný pilot si kladú najvyššie ambície.
Vicemajster z roku 2006 Justin Wilson bude mať tú česť byť opäť súčasťou šampionátu Champ Car po tom čo podpísal kontrakt s tímom RuSPORT na ďalší rok s rovnykým štartovným číslom 9. Okrem jazdeckého talentu stojí za úspešným podpísaním kontraktu aj silná podpora jeho sponzora CDW, ktorý pôsobí na trhu v podobe subdodávateľa mnohých známych firiem zaoberajúcich sa výrobou kancelárskej a výpočtovej techniky. Tím od roku 2007 očakáva ten najvyšší cieľ.
Justin Wilson: "Teší ma, že môžem pokračovať vďaka RuSPORT a CDW. CDW a ich partneri sú fantastickými sponzormi a tím RuSPORT má obrovský potenciál. Mala by to byť vynikajúca kombinácia a pre nasledujúce dianie máme veľké ambície. Postupné napredovanie tímu mi dáva stopercentnú možnosť zamerať sa na to, aby som z nového auta Panoz DP01 vyťažil maximum a mohol tak bojovať v roku 2007 o titul."
Dan Pettit - majiteľ tímu RuSPORT: "Sme nesmierne potešení z toho, že Justin bude tento rok pre nás jazdiť. Pre tím je vysoko cenným a očakávame jeho najvyššie pódiové umiestnenia. Justin u nás dosahuje vyrovnané výkony a jeho zanietenie a pracovná morálka z neho robí pravého šampióna." Foto: Champ Car
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.