Pilot mexického tímu bude mať tú česť jazdiť na jednom aute spoločne s expilotom F1 v 24-hodinových pretekoch v Daytone.
Ak sa v prvom momente niekomu zdalo, že Juan Pablo Montoya presedlal do seriálu A1GP, bohužiaľ sa mýlil a naďalej zostáva verný po odchode z kráľovskéj disciplíny seriálu NASCAR. Snáď v budúcnosti, keď Kolumbia založí svoj vlastný tím...
Miesto stretnutia Salvadora Durana a Juana Pabla Montoyu je americká Daytona dňa 27. a 28. januára 2007, kde pod krídlami Chipa Gannasiho (šéf tímu v Indy Car) spoločne s ďalším pilotom Scottom Pruettom zabojujú o cennú trofej s autom Lexus Riley na ktorom stihli testovať už túto sobotu.
"S výsledkom testov sme veľmi spokojní," zdôveril sa Salvador Duran po testoch. "Som veľmi vďačný Chipovi Ganassimu a môjmu sponzorovi Telmex za to, že mi dali šancu zúčastniť sa na jednom z najvrcholovejších pretekov sveta. Bola to moja prvá skúsenosť s týmto autom. Bolo rýchle a s mojimi tímovými kolegami som si výborne rozumel."
Oproti iným rovesníkom, ktorí počas zimy zažívajú mimosezónnu prestávku, musí Duran okrem prípravy na 24-hodinové preteky venovať svoj čas aj príprave na prvé preteky A1GP v roku 2007, ktoré sa konajú týždeň pre pred Daytonou v Novom Zélande.
Foto: Sutton Motorsport Images
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.