Nový moderný okruh v tropickej oceánii usporiadá cez víkend 5. preteky sezóny za účesti 21 tímov. Jarek Janiš zažije pretekársku premiéru v A1GP.
Moderný okruh dominantného štátu exotickej oceánie bol pôvodne vybudovaný pre uchádzanie o poriadanie Formule 1. Svoj sen však organizátori doposiaľ nezrealizovali a trať v Sentule preto slúži pre iné kategórie motoršportu.
Medzi ne sa zaraďuje aj šampionát A1GP, ktorého národné monoposty budú pretekať na okruhu Indonézie druhý krát. Z toho má pochopiteľne radosť národný tím, za ktorý bude jazdiť Ananda Mikola neskrývajúci ambície na zisk pódia.
Ako sme vás už včera informovali, premiéru zažije aj česká mladá nádej Jarek Janiš, ktorého úspešné ťaženie počas roka sme mohli sledovať v šampionáte FIA GT.
V jazdeckej zostave bude chýbať tím Singapúr. Ich hlavný pilot Christian Murchison utrpel minulý víkend počas tréningu zranenie a hlavný lekár mu nedoporučil štartovať. Ďalší dôvod neúčasti tímu je to, že nemá do svojho kokpitu adekvátnu náhradu.
Indonézia - nominovaní jazdci:
A1 TímJazdec 1Jazdec 2Jazdec 3AustráliaKarl Reindler*Ryan Briscoe BrazíliaTuka Rocha*Raphael Matos KanadaSean McIntoshJames Hinchcliffe* ČínaHo-Pin Tung* Česká RepublikaJaroslav Janis* FrancúzskoNicolas LapierreLoic Duval* NemeckoNico HülkenbergMarco Holzer* Veľká BritániaOliver Jarvis*Robbie Kerr IndiaArmaan EbrahimParthiva Sureshwaren* IndonéziaAnanda MikolaMoreno Soeprapto* ÍrskoRichard Lyons*Michael DevaneyJohn O’HaraTalianskoEnrico ToccaceloMichele Rugolo* LibanonAlex Khateeb*Basil ShaabanKhalil BeschirMalajziaAlex YoongFairuz Fauzy* MexikoSalvador DuranSergio Perez* HolandskoJeroen BleekemolenRenger van der Zande* Nový ZélandJonny ReidChris van der Drift* PakistanNur Ali* Južná AfrikaAlan van der Merwe*Gavin Cronje ŠvajčiarskoNeel JaniSebastien Buemi* USAPhilip Giebler
* - piloti, ktorí sa zúčastňujú tréningu nováčikov
Foto: Sutton Motorsport Images
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?