Francouzský závodník GP2, A1GP a páteční testman stáje Spyker zapůsobil na vedení týmu Conquest Racing americké série Champ Car. Zda to bude stačit na místo v kokpitu uvidíme v blízké budoucnosti.
Premat testoval na okruhu v Houstonu. Jeho jediným cílem bylo získat angažmá v Champ Car. „Z průběhu testů jsem velmi šťastný. Auto se od F1 úplně liší, ale výborně se s ním jede,“ řekl Premat.
„Champ Car mám opravdu rád, letos jsem se díval na každý závod. Mám v úmyslu udělat všechno proto, abych se v příštím roce do série dostal.“
Premat si vyzkoušel formuli 1 při čínské Grand Prix, kdy za tým Spyker absolvoval několik pátečních jízd. Nyní však soustředí všechny své síly na Champ Car.
„Série (Champ Car) je neuvěřitelná, za volantem si v ní užijete spoustu zábavy. Mechanici týmu Conquest jsou báječní. Bylo mi potěšením s nimi pracovat. Doufám, že příští rok strávím sezónu v Champ Car s tímto týmem,“ dokončil Premat.
Foto: www.gp2series.com
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.