Známá a úspěšná stáj nasazující vozy především v šampionátech F3 postoupila výše, když se spojila s týmem DPR, dosavadním účastníkem seriálu GP2.
Nově se bude tým nazývat Carlin DPR a výkonným ředitelem bude Trevor Carlin, který se netají tím, že jeho životním cílem je provozovat tým Formule 1.
Alespoň v něčem už svého snu dosáhl, stáj se totiž přesune ze současného sídla DPR do bývalé továrny týmu F1 Brabham v Chessingtonu, kde bude moci využívat i aerodynamický tunel.
„Z našeho postupu do GP2 mám velkou radost. S Davidem jsme našli dohodu, ze které budou profitovat obě strany,“ uvedl Carlin. O jezdeckém obsazení se zatím jedná.
Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?